در بندرعباس صورت گرفت:

مسابقات سراسری امادگی جسمانی و دو میدانی وزارت نیرو در بندرعباس برگزار شد

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۸:۴۹:۵۱
کد خبر: ۸۰۳۴۸۱
پنجمین دوره مسابقات آمادگی جسمانی و هجدهمین دوره مسابقات دو میدانی سراسری وزارت نیرو یاد واره شهدای صنعت آب و برق کشور به میزبانی شرکت آب منطقه ای هرمزگان از 25 تا 28 دی ماه سال جاری در شهر بندرعباس برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ در این دوره از مسابقات که در سالن فجر و ورزشگاه خلیج فارس برگزار گردید حدود 150 ورزشکار از 18 استان کشور حضور داشتند. تعداد نفرات حاضر در رشته آمادگی جسمانی 91 نفر و در رشته دو میدانی 101 نفر بود که برخی از ورزشکاران در هردو رشته شرکت داشتند.

در برگزاری این مسابقات رؤسا و دبیران انجمن های آمادگی جسمانی و دو میدانی بخصوص آقایان سعید رسولی و هومن شهبازی همکاری شبانه روزی داشته اند.

لازم است از اداره کل ورزش و جوانان استان در خصوص در اختیار قرار دادن امکان ورزشی جهت برگزاری این مسابقات تشکر ویژه داشته باشیم همچنین از تمامی همکاران شرکت آب منطقه ای بخصوص در معاونت منابع انسانی ، مالی پشتیبانی و روابط عمومی که تلاش شبانه روزی داشته اند نیز تشکر داریم .

در پایان این دوره مسابقات آمادگی جسمانی به ترتیب تیم فارس الف  ، آذربایجان شرقی الف وآذربایجان شرقی ب موفق شدند مقام اول تا سوم را کسب نمایند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز