آمادگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم در تعطیلات نوروزی

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۹:۰۲:۲۷
کد خبر: ۸۰۳۴۹۴
جلسه هماهنگی تسهیلات نوروزی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم با حضور دکتر حسن نژاد دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در دفتر مدیر شبکه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: تیم های بهداشتی و درمانی مستقر در مراکز شبانه‌روزی شهرستان قشم امسال نیز همانند سال‌های گذشته خدمات بهداشتی و درمانی را در ایام تعطیلات نوروز بطور کامل و مطلوب ارایه خواهند داد.

 

دکتر حمیدرضا بهزادی افزود: برنامه‌های حوزه سلامت نوروزی در دو سطح خدمات بهداشتی و درمانی تعریف‌ شده که در راستای خدمات بهداشتی و پیش بیمارستانی، 5 پایگاه اورژانس 115 و یک اورژانس دریایی،  7 مرکز خدمات جامع سلامت و دو ایستگاه سلامت نوروزی آماده خدمت‌رسانی در ایام نوروز هستند.

دکتر بهزادی خاطرنشان کرد: حوزه پیش بیمارستانی و پایگاه فوریت‌های پزشکی شهرستان در ایام نوروز امسال در مناطق مختلف شهرستان قشم خدمات فوریت‌های پزشکی را به آسیب دیدگان و بیماران احتمالی ارائه خواهند کرد.

وی بیان داشت: مراکز خدمات جامع سلامت سطح شهرستان در ایام تعطیلات نوروز به ‌صورت کشیک روزانه و مرکز خدمات جامع سلامت شهر درگهان به صورت شبانه روزی فعال می باشند، و واحدهای مبارزه با بیماری‌ها، آزمایشگاه، سلامت محیط، مامایی، سلامت خانواده، مراقبت بهداشتی بصورت کشیک به مراجعه‌کنندگان خدمات بهداشتی درمانی ارائه می‌دهند که تمهیدات  و برنامه ریزی لازم در این خصوص صورت گرفته است.

جهت اطلاع رسانی و آگاهی به مهمانان نوروزی به غیر از راه اندازی سیستم پیامکی بهداشتی ، پویش 30-60، اعلام مناطق حادثه خیز جاده ای، آدرس و شماره تماس مراکز بهداشتی و درمانی به صورت پمفلت از مبادی ورودی شهر قشم در اختیار مسافرین قرار می گیرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز