اعلام فراخوان جشنواره عکس و فیلم هرمزگان من

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۹:۰۲:۲۹
کد خبر: ۸۰۳۴۹۵
اعلام فراخوان جشنواره عکس و فیلم هرمزگان من
فراخوان و پوستر جشنواره عکس و فیلم «هرمزگان من» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ این رویداد به همت ادراه کل میراث فرهنگی، صنایع  دستی و گردشگری و با همکاری استانداری هرمزگان ، ارشاد اسلامی و صدا و سیمای مرکز خلیج فارس با هدف معرفی و به تصویر کشیدن جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری هرمزگاندر سطح استانی برگزار می‌شود.

رضا برومند مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان با اعلام این خبر افزود: عکاسان در معرفی مکان‌های گردشگری و ترغیب گردشگران برای سفر به منطقه یا مکانی خاص نقش به‌سزایی دارند و در نظر است جشنواره در بخش های عکس، فیلم مستند و فیلم کوتاه موبایلی برگزار شود.

وی ادامه ادامه داد: این جشنواره در 4 محور ظرفیت های طبیعی و چشم اندازهای گردشگری، معماری و شهرسازی سنتی، صنایع دستی و میراث ملموس و ناملموس (آیین ها، رسوم و سنت ها) برگزار می شود.

برومند ضمن دعوت از هنرمندان برای شرکت در این جشنواره گفت: هرمزگان از حیث جاذبه‌های گردشگری، بناهای تاریخی و صنایع دستی دارای پتانسیل مطلوبی است که بسیاری از از آن مطلع نیستند و برگزاری چنین جشنواره‌هایی می‌تواند مردم را از ظرفیت‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آگاه کند.

مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان تاکید کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام در جشنواره «هرمزگان من»از 12 تا 30 بهمن فرصت دارند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.Hormozganeman.irضمن کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این رویداد، برای حضور در جشنواره ثبت نام کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز