وزیر امور اقتصادی و دارایی:

توجه ویژه به ظرفیت های هرمزگان موجب ارتقا کمی و کیفی اهرم های اقتصادی کشور می شود

۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۷:۵۵:۰۱
کد خبر: ۸۰۴۳۶۶
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه استان هرمزگان با قابلیت های فراوان مهمترین استان در حوزه سرمایه گذاری و اقتصاد بالنده است، گفت: توجه ویژه به ظرفیت های این استان می تواند باعث ارتقا کمی و کیفی اهرم های اقتصادی کشور شود.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر فرهاد دژپسند در نشست کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید که در بندرعباس برگزار شد، با تاکید بر رونق سرمایه گذاری و کسب و کار، عنوان کرد: نظام مالیاتی و گمرک باید برای جذب سرمایه گذاری و تسریع در رونق اقتصادی، نظام تسهیل شونده برای سرمایه گذار و فعالان اقتصادی ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان با قابلیت های فراوان مهمترین استان در حوزه سرمایه گذاری و اقتصاد بالنده است، افزود: توجه ویژه به ظرفیت های این استان می تواند باعث ارتقا کمی و کیفی اهرم های اقتصادی کشور شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه برای اهرم سازی اقتصادی باید دارایی دولت در مسیر رشد و توسعه فراگیر و فعالیت های اجرایی در این حوزه به کار گرفته شود، خاطر نشان کرد: اراده مردم و مسئولان، بدور از شعارزدگی می تواند این استان را به جایگاه واقعی خود در بخش های اقتصادی رهنمون سازد.

دژپسند با اشاره به اینکه باید از اختیارات مالیات و گمرک برای تسهیل امور بانکی بهره گرفت، گفت: اجرای درست قانون، از بین بردن فساد و استفاده جزء به جزء از ظرفیت ها، باعث رونق تولید و سرمایه گذاری روان خواهد شد.

 

نظر شما