مدیرکل بنادر و حمل و نقل دریایی شرکت توسعه و مدیریت بنادر سازمان منطقه آزاد قشم:

برقراری خط جدید دریایی قشم و بندرعباس به جزیره لارکبرقراری خط جدید دریایی قشم و بندرعباس به جزیره لارک

۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۰۵:۵۷
کد خبر: ۸۰۴۸۴۷
مدیرکل بنادر و حمل و نقل دریایی شرکت توسعه و مدیریت بنادر سازمان منطقه آزاد قشم از برقراری خط جدید دریایی در مسیر اسکله شهید ذاکری قشم و شهید حقانی بندرعباس به جزیره لارک به صورت آزمایشی برای مدت 10 روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ پژمان بهرامی با اعلام اینکه با استقبال از این طرح خط دریایی قشم و بندرعباس به لارک ادامه دار خواهد شد، افزود: با برقراری خط جدید دریایی به مقصد لارک، مسافران می توانند همه روزه از اسکله شهید ذاکری قشم به این جزیره سفر کنند.

به گفته وی، مسافرانی که از بندرعباس قصد سفر مستقیم به جزیره لارک دارند تنها در دو روز پایانی هفته (پنجشنبه و جمعه) می توانند از طریق اسکله شهید حقانی و هر روز در دو نوبت به این جزیره سفر کنند.

مدیرکل بنادر و حمل و نقل دریایی شرکت توسعه و مدیریت بنادر سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد: شناور خط دریایی قشم به لارک در سه روز نخست هفته (شنبه، یکشنبه و دوشنبه) راس ساعت ۸ صبح اسکله شهید ذاکری را به مقصد لارک ترک می کند و ساعت ۹ و ۳۰ روزهای یاد شده هم از این جزیره به سمت قشم باز می گردد.

وی ادامه داد: مسافران جزیره لارک روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته نیز ساعت ۱۶ جزیره قشم را به مقصد لارک ترک‌ می کنند و این شناور ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روزهای یاد شده، از جزیره لارک به سمت قشم حرکت می کند.

به گفته بهرامی، در دو روز پایانی هفته (پنجشنبه و جمعه) هر روز دو شناور یکی ساعت ۹ صبح و یکی ساعت ۱۶ بعد از ظهر مسافران را از قشم به لارک منتقل می کنند و ساعت بازگشت از لارک هم ۹ و ۳۰ دقیقه صبح و ۱۶ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر همان روزها می باشد.

به گفته وی، در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته راس ساعت ۸ صبح و ۱۵ بعد از ظهر دو شناور از اسکله شهید حقانی بندرعباس مسافران را به جزیره لارک می برند و ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح و ۱۶ و ۳۰ دقیقه همان روزها نیز لارک را به مقصد بندرعباس ترک می کنند.

مدیرکل بنادر و حمل و نقل دریایی شرکت توسعه و مدیریت بنادر سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: هرگونه اختلال در وضعیت جوی شامل مواج شدن دریا، توفان و کاهش دید افقی برای تردد شناورها به طور حتم موجب توقف این سفرها خواهد شد.

بنا به این گزارش، با برقراری خط جدید دریایی به مقصد جزیره لارک، پیش بینی می شود شمار بیشتری از گردشگران در سفر به جزیره قشم در جنوب ایران با طی کردن مسیر کوتاه دریایی از زیبایی های جزیره لارک نیز بازدید و لذت ببرند.

 

نظر شما