رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس :

آغاز پنجمین دوره انتخابات نمایندگان تاکسیرانان در بندرعباس

۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۹:۰۱:۵۴
کد خبر: ۸۰۵۳۷۷
آغاز پنجمین دوره انتخابات نمایندگان تاکسیرانان در بندرعباس
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از آغاز پنجمین دوره انتخابات بین تاکسیرانان خطوط تاکسی در سطح شهر بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ سعید حسینی‌پور با اشاره به ضرورت برگزاری پنجمین دوره انتخابات نمایندگان تاکسیرانان، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های مهم و اساسی سازمان برگزیدن نمایندگان تاکسیرانان در خطوط مختلف تاکسیرانی با انتخاب خود تاکسیداران است.

وی افزود: از بین رانندگان خطوط ۴۳ نفر برای شرکت در انتخابات داوطلب شده‌اند که از این بین ۳۲ نفر با رای مستقیم رانندگان خطوط به عنوان نماینده خطوط تاکسیرانان انتخاب می‌شوند.

حسینی‌پور با بیان اینکه این انتخابات در دفاتر بازرسی تاکسیرانی که در سطح شهر هستند طی مدت دو هفته برگزار می‌شود، گفت: این انتخابات با حضور اعضای بازرسی، مسئول بازرسی، نماینده حراست سازمان و معاون برنامه‌ریزی و نظارت سازمان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر، نمایندگان تاکسیرانان را به عنوان پل ارتباطی بین رانندگان و سازمان برشمرد، و خاطرنشان کرد: پیگیری خدمات‎دهی و جواب‌دهی به تک تک رانندگان دشوار بوده که انتخاب نماینده از بین رانندگان جهت پیگیری مشکلات و مطالبات رانندگان و همچنین کنترل خطوط و همکاری با سازمان و بازرسی خطوط از اهداف مهم این انتخابات است.

لازم به ذکر است، پنجمین دوره انتخابات نمایندگان تاکسی از ششم بهمن ماه ٩٧ آغاز شده و بالغ بر سه هزار راننده تاکسی در آن شرکت خواهند داشت.

 

نظر شما