معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان خبر داد:

اعطای تسهیلات به جوانان روستایی و شهرهای زیر ۱۵ هزار نفر

۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۷:۳۲:۲۳
کد خبر: ۸۰۶۳۰۵
اعطای تسهیلات به جوانان روستایی و شهرهای زیر ۱۵ هزار نفر
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: جوانان روستایی و شهرهای زیر ۱۵هزار نفرجمعیت نیز می توانند از تسهیلات بانک رسالت استفاده نمایند .

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ عامری معاون فرهنگی و امور جوانان با زندی مدیر عامل بانک رسالت دیدار و در خصوص نحوه تعامل جهت نوع خدمت بانک رسالت جهت جوانان در مناطق کمتر برخوردار تشکیل جلسه دوجانبه داشتند.

معاون فرهنگی و امور جوانان در این دیداراظهارکرد: تغییر نگرش جوانان به کارنیز در دستور کاربوده و می بایست فرهنگ توضیح مشاغل از میز نشینی به کار آفرینی و کسب و کار مهارت محور در دستور کار حوزه معاونت جوانان اداره کل بوده است.

وی ادامه داد: امیدوارم با تعامل با بانکهای عامل بتوانیم در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل جوانان ، راحت و آسان تر شرایط را فراهم کنیم تا انگیزه جوانان کارآفرین و مهارت محور از روند طولانی این تسهیلات کم رنگ نشود .

زندی مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت استان هرمزگان در این دیدار ضمن تشکر از پیگیری های مجدانه اداره کل ورزش و جوانان بیان داشت: برگزاری دو جلسه در طول ۱۵روز گذشته مبین اراده محکم این اداره کل نسبت به جوانان و رفع دغدغه کار آنهاست.

وی در ادامه آمادگی کامل خود را در جهت تسهیلات مهارت محور در دو بخش دام سبک و پوشاک بیان نمود و خاطر نشان کرد: رشته های درخواستی دیگر هم در سال آینده آمادگی پرداخت تسهیلات را داریم .

 

نظر شما