مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت نیرو در بندرعباس؛

وزارت نیرو به عنوان پایلوت «مدیریت استعداد» در سطح کشور انتخاب شد

۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۷:۵۵:۱۴
کد خبر: ۸۰۶۳۱۹
با موافقت "پاکدل" رئیس امور فناوری های مدیریتی سازمان و استخدامی کشور ، مجموعه وزارت نیرو به عنوان یکی از پایلوت های "مدیریت استعداد" انتخاب شد.
به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ نشست مشترک امور مطالعات نظام ها و فناوری های مدیریتی سازمان اداری و استخدامی کشور و دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت نیرو به میزبانی آبفای هرمزگان برگزار شد.

در این نشست مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت نیرو از انتخاب وزارت نیرو به عنوان  پایلوت «مدیریت استعداد» در سطح کشور خبر داد.

دکتر "خلیل بانان" گفت: با موافقت "پاکدل" رئیس امور فناوری های مدیریتی سازمان و استخدامی کشور ، مجموعه وزارت نیرو به عنوان یکی از پایلوت های :مدیریت استعداد" انتخاب شد.

وی با اشاره به نقش مدیریت استعداد یابی و جانشین پروری در منابع انسانی، افزود: یکی از ابزار های مدیریت استعداد و تامین نیروهای زبده برای مشاغل اصلی سازمان ایجاد برنامه ای برای جانشین پروری است که این هدف به جد در این وزارت خانه دنبال می شود.

دکتر بانان اضافه کرد: همچنین  ابعاد مدیریت استعداد شامل مشخص کردن ملاک های عملکرد موفق و شناسایی کارکنانی است که مستعد رشد و ارتقاء هستند.

وی تصریح کرد: نظام جانشین پروری با هدف ضرورت تعیین شایستگی های عمومی و تخصصی مدیران و نحوه انتخاب آن ها انجام می شود.

شایان ذکر است؛ آبفای هرمزگان به عنوان شرکت پایلوت مدیریت دانش در صنعت آب و برق، میزبانی این نشست را به عهده داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز