مدیرکل ورزش وجوانان :

از ظرفیت ها و استعداد های ورزشی حمایت خواهیم نمود

۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۸:۲۰:۳۶
کد خبر: ۸۰۶۳۳۶
مدیرکل ورزش وجوانان گفت:از ظرفیت ها و استعداد های ورزشی حمایت خواهیم نمود.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ محمودرضاامیاری ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهارداشت:: شرایط ورزش در هرمزگان خوب است و علاقه مندی خوبی به ورزش وجود دارد که این وظیفه ما را سنگینتر می کند و نیاز است که همه دست به دست هم بدهیم که قدم های خوبی را برای ورزش شهرستان و استان برداریم.

وی با اشاره به سیاستهای وزارت ورزش وجوانان تصریح کرد: ما براساس سیاستهای ابلاغی اهداف و برنامه های اداره کل به جلو می بریم و ظرفیتها و داشته های شهرستان را بررسی و براساس جمعیت هر نقطه برنامه ها را برای سال98 اولویت بندی خواهیم نمود.

مدیرکل ورزش وجوانان ادامه داد: وی افزود: هدف ما ارتقای ورزش شهرستان است و اگردراین شهرستان ورزش دو و میدانی از ظرفیت خوبی برخوردار است حمایت و سرمایه گذاری خواهیم نمود و نیاز است که روسای هیات ها مشکلات را عنوان کنند .

امیاری بیان داشت: در حوزه بانوان برنامه های بسیار زیادرا می توان اجرا نمود و باید از بانوان ورزشکار را حمایت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان جهت ارتقای سطح آموزشی دانش مربیان و داوران گفت: در بحث آموزش مشکلاتی وجود دارد که همه اینها با وجود مربی و داور خوب می توانند به ورزش کمک کند و در این راستا تجهیز خانه های روستایی را در دستور کار قرار داده ایم زیرا پتانسیل های خوبی در روستاها و محلات وجود دارد که بایدآنها را پرورش داد.

امیاری با بیان اینکه هیاتهای ورزشی تجهیزات و وسایل ورزشی مورد نیاز را به اداره کل اعلام نمایند افزود: هیاتهای ورزشی برنامه های سالیانه خود را به اداره کل ارسال کنند تا کمک هایی را که در حد توان باشد به آن ها انجام دهیم.

همه باید با همکاری و حمایت برای توسعه و پیشرفت ورزش استان کار های خوب و گام های مثبتی برداریم. همه مسئولین فرمانداران،دهیاران، ورزشکاران و مردم باید حامی و همراه ما باشند.

مدیرکل ورزش وجوانان تصریح نمود: باید ظرفیت ها و استعداد های ورزشی هر شهرستان را بررسی نماییم و برنامه ها را براساس ظرفیت و استعداد هر شهرستان طراحی نماییم زیراما از هرشهرستان که بازدید داشته ایم با مسئولین و مردم صادقانه صحبت کرده ایم و ظرفیت ها و استعدادها را بررسی نموده ایم که امید است رشد توسعه ورزش استان را به زودی در جای جای استان شاهد باشیم.

امیاری تاکید نمود: با هیئت ها و مسئولین شهرستان ها مشورت می نماییم که اولویت و نیاز های هر شهرستان را شناسایی نمایند.

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست شورای ورزش با اشاره به جمعیت 70 هزار نفری شهرستان حاجی آباد و قرارگیری در کنار جاده ترانزیت و گذر از مسیر قاچاق مواد مخدر قرار دارد که اگر نتوانیم زمینه نشاط و امید جوانان را فراهم کنیم معضلات اجتماعی بوجود خواهد آمد.

جهانگیری با بیان اینکه جوانان سرمایه های مملکت هستند افزود: با همراهی مردم و حمایت آنها از دستاوردهای انقلاب در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی هستیم.

مردم حاجی آباد مردمی نجیب هستند که در همه مراسمات ملی حضور پررنگ دارند که این نشان از فرهنگ انقلابی مردم است ، خواسته های مردم خواسته های به حقی است مبالغی را در کمیته برنامه ریزی به حوزه ورزش اختصاص دادیم که باید دستگاههای متولی جهت جذب آنها تلاش کنند ، مردم از مشکلات کشور می دانند اما کارهایی که می شود انجام داد را نباید به تعویق انداخت

وی با بیان اینکه در دهه فجر ، پروژه هایی را افتتاح می کنیم که به صورت صد در صد تکمیل شده باشد عنوان کرد: زمین چمن بخش احمدی مدت طولانی است که مطرح است و باید تعیین تکلیف شود که پاسخگوی مردم باشیم ، 49 درصد جمعیت شهرستان بانوان هستند که نیاز است تجهیزاتی برای ورزش آنها در نظر گرفته شود

فرماندار حاجی آباد در ادامه گفت: با توجه به اینکه در شهرستان وسیله حمل و نقل عمومی نداریم اداره کل ورزش و جوانان در اعزام تیم ها به مسابقات کمک کند

گفتنی است جلسه شورای ورزش شهرستان حاجی آباد با حضور جهانگیری فرماندار حاجی آباد ،امیاری مدیرکل ورزش وجوانان استان وهیئت همراه و روسای هیئت ها در سالن فرمانداری برگزارشد.

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز