مدیر کل منابع طبیعی هرمزگان در گردهمایی رابطین روابط عمومی :

رضایت مندی مردم از طرح های منابع طبیعی و آبخیزداری نشان دهنده تلاش های رابطین خبری شهرستان ها در حوزه اطلاع رسانی است

۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۹:۴۲:۲۲
کد خبر: ۸۰۶۳۹۸
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان در گردهمایی رابطین روابط عمومی ادارات منابع طبیعی شهرستانها که رییس روابط عمومی و کارشناسان روابط عمومی اداره کل و رابطین خبری شهرستانها حضور داشتند گفت: تولید خبر ادارات منابع طبیعی شهرستانها بسیار قابل تحسین است و نسبت به گذشته ارسال اخبار و اطلاع رسانی بسیار گسترش یافته است.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ ذاکری افزود: تلاش های شما سبب شده اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان از نظر اطلاع رسانی و ارسال خبر رتبه های برتر کشور را کسب کند.

وی گفت: امروزه گوشی های هوشمندخود  یک رسانه اند و و نرم افزار های مختلف پیام رسان های سبب دسترسی آسان به اطلاعات و اخبار شده است و ما هم انتظار داریم تولید محتوا در فضای مجازی بیشتر صورت گیرد.

مسول  روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان نیز گفت: در دهه فجر امسال برای انعکاس فعالیت های نظام در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری با رابط های خبری صداوسیما ارتباط بیشتری داشته باشید

خسروی پور افزود: سرعت ،دقت و صحت اخبار از عناصرمهم خبری است که در انعکاس اخبار باید مورد توجه قرار گیرد.

 

 در این گردهمایی  رابطین خبری توسط کارشناس روابط عمومی اداره کل  با شیوه های تهیه خبر و خبر نویسی و مشکلات  نگارشی اخبار آشنا شدند .

 

 در پایان گردهمایی از رابطین روابط عمومی تجلیل شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز