کارشناس مجری ، مشاور فرهنگی، محقق و پژوهشگر صداو سیما

طاهره شهرکی سرپرست مدیریت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم شد

۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۰:۳۳:۰۱
کد خبر: ۸۰۶۴۲۵
با حکم رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، طاهره شهرکی به سمت سرپرست مدیریت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ در حکمی از طرف حمیدرضا مومنی و در سی و نهمین شورای برنامه ریزی سازمان منطقه آزاد قشم، طاهره شهرکی به عنوان سرپرست مدیریت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

"نظر به پیشنهاد معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و با توجه به سوابق، تجربیات و تعهد سرکار عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست مدیریت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم منصوب می شوید.

امید است با اتکال به الطاف الهی و همکاری و مساعدت سایر همکاران با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها در راه خدمت به مردم فهیم و شایسته منطقه و اهداف مقدس انقلاب اسلامی موفق و موید باشید. توفیق شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم."

وی پیش از این در سمت‌های متعددی از جمله مدیر امور گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار، مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد چابهار،  مدیر موزه مردم‌شناسی اداره کل میراث فرهنگی استان سیستان و بلوچستان،  سرپرست معاونت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان، مشاور در امور فرهنگی استان سیستان و بلوچستان، مدیر زیباسازی شهرداری زابل، مدرس دانشگاه و پژوهشگر، کارشناس مجری ، مشاور فرهنگی، محقق و پژوهشگر صداو سیماو ... فعالیت داشته است.

طاهره شهرکی متولد زابل می باشد و دررشته های باستانشناسی، پژوهشگری و برنامه ریزی توریسم تا مقطع ارشد تحصیل نموده است.

وی همچنین تالیف و چاپ کتاب ها و مقالات علمی بسیاری را در کارنامه دارد و به عنوان سردبیر و مدیر مسوول ماهنامه بین المللی "سلام چابهار" و ماهنامه "سلام گردشگر" فعالیت داشته است.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم نیز این انتصاب شایسته را به بانو طاهره شهرکی شادباش می گوید.

 

نظر شما