مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم :

نخستین جلسه هماهنگی کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تشکیل شد

۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۰۸:۴۲:۵۳
کد خبر: ۸۰۶۷۹۴
مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری نخستین جلسه کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با هدف برنامه ریزی برای خدمات انتظامی و امنیتی در ایام الله دهه فجر و نوروز 98 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ حسین رفیعی با اشاره به حضور عضو هیات مدیره و قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم و رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد  و نهادهای انتظامی شهرستان قشم در این جلسه، اظهار کرد:  این نشست به منظور ارایه برنامه های اجرایی و عملیاتی دستگاه های مربوطه، برای تعطیلات دهه فجر و نوروز 98 به کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم برگزار شد.

وی برنامه های اجرایی این ستاد را نام برد و افزود: انجام تدابیر ترافیکی و انتظامی، تقویت نیروی انسانی با به کار گیری نیروهای کمکی از استان و نیروهای افتخاری و دانشجویان گردشگری بخش هایی از این برنامه هاست.

به گفته رفیعی، اصلاح معابر شهری و نقاط حادثه خیز، تقویت نیروهای انتظامی و راهور، تعیین ایستگاه های موقت نوروزی انتظامی و ترافیکی، تصویب پارکینگ های نوروزی و اختصاص پارکبان در بعضی معابر شهری با هماهنگی سازمان منطقه آزاد قشم و پلیس راهور، از فعالیت های اجرایی این ستاد در حوزه ترافیکی می باشد.

مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: در حوزه گردشگری نیز برای ساماندهی خانه های استیجاری، ساماندهی وضعیت گردشگری جزیره هرمز اقداماتی در حال اجراست.

جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران، هرساله در فصول پاییز، زمستان و ایام نوروز، پذیرای جمعیت زیادی از گردشگران داخلی و خارجی علاقمند به طبیعت گردی، تاریخ و آداب و رسوم آیینی است.

 

نظر شما