مدیرعامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان :

استقبال برق منطقه ای هرمزگان با ۷ پروژه از دهۀ فجر

۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۷:۳۲:۵۱
کد خبر: ۸۰۷۸۳۷
استقبال برق منطقه ای هرمزگان با ۷ پروژه از دهۀ فجر
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان گفت: هفت پروژه در دهه فجر در هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ حسن کهوری با بیان اینکه صددرصد جامعه شهری و روستایی در کل کشور از نعمت برق برخوردارند، اظهار داشت: در استان هرمزگان، نیروهای توانمند داخلی، موفق به احداث نیروگاه خلیج فارس با ظرفیت ۹۹۰ مگاوات شدند.

کهوری در ادامه از خودکفایی نیروگاه ایسین با راندمان بالا خبر داد و افزود: شرکت مپنا یکی از شرکت‌های تولیدکننده برق در جهان است که توانسته به خودکفایی برسد و نیروگاه احداث کند.

وی افزود: یک نیروگاه کلاس f به عنوان نیروگاهی با راندکان بالا در استان هرمزگان احداث شده است، همچنین یک نیروگاه دیگری توسط شرکت مپنا در تابستان آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان با بیان اینکه بالغ بر چهارهزار و ۲۰۰ مگاوات نیروگاه در دست احداث است، از پروژه خط ۴۰۰ کیلوولت عسلویه به پارسیان به طول ۴۵ کیلومتر، خط ۱۳۲ کیلوولت کوشکنار به طول ۲۰ کیلومتر مدار به عنوان شاخص ترین پروژه دهه فجر نام برد.

این مسئول در ادامه، از اضافه کردن دو فیدر در پست بوستانو، پست ۴۰۰ کیلوولت حاجی آباد و پست موقت کوشکنار به ظرفیت ۳۰ مگاوات آمپر به عنوان دیگر پروژه‌های شرکت برق منطقه ای استان در دهه فجر امسال ذکر کرد.

کهوری با اشاره به اینکه هزینه‌کرد اعتبار ۵۳۹ میلیارد تومان برای تکمیل ۵۰ پروژه در بخش پُست به ظرفیت دوهزار و ۹۳۴ آمپر عنوان کرد: همچنین نیروگاه ۵۰۰ هزار واتی در قشم به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل برق منطقه ای هرمزگان از افتتاح و بهره‌برداری از هفت پروژه با اعتبار یک‌هزار و 400 میلیارد تومان در دهه فجر در هرمزگان خبر داد و سپس فعالیت‌های این شرکت در بخش شبکه‌های انتقال و فوق توزیع را تشریح کرد.

 

نظر شما