برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی حدیث نور در بندرعباس

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۸:۲۵:۴۳
کد خبر: ۸۰۹۳۶۴
به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقه کتاب‌خوانی حدیث نور در بندرعباس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ رئیس اداره فرهنگی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس بیان کرد: کتاب اصلی‌ترین نقش در رشد و بالندگی حیات اجتماعی بشر را دارد و از این رو کتاب‌خوانی نیز در طول تاریخ نقش به سزایی را در فرهنگ و دانش بشری داشته است.

سمیه صمصام پور اظهار کرد: به همین جهت کتاب می‌تواند در فرهنگ‌سازی صحیح شهروندی در جامعه تأثیر مثبتی را داشته باشد و فرهنگ کتاب‌خوانی نقشی کلیدی در رشد و بالندگی جامعه دارد.

وی ابراز کرد: دهه مبارک فجر به عنوان سالگرد انقلاب اسلامی از روزهای مهم ملی کشور است و انتقال خاطرات آن دوران به نسل جوان جامعه امروز، نیازی ضروری برای آگاه‌سازی نسل جوان از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

صمصام پور اضافه کرد: در همین راستا مسابقه کتاب‌خوانی حدیث نور با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، کتابخانه شهید مطهری بندرعباس و پایگاه فرهنگی اجتماعی محله شش‌صد دستگاه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این مسابقه که همراه با اهدای 14 بسته ارزشمند فرهنگی است تا 22 بهمن‌ماه ادامه دارد.

رئیس اداره فرهنگی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: علاقه‌مندان برای دریافت کتاب و سؤالات این مسابقه می‌توانند با مراجعه به کتابخانه شهید مطهری واقع در کوی شش‌صد دستگاه یا فرهنگسرای گلستان واقع در محله چاهستانی ها اقدام به نام‌نویسی کرده و جهت اطلاعات بیشتر با شماره 07633551999 تماس حاصل نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز