معاون توسعه مدیریت و منایع وزارت ورزش و جوانان :

یکی از اقدامات مهم حل مشکل شناسه هیئت های ورزشی است

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۹:۴۴:۴۷
کد خبر: ۸۰۹۴۳۶
نشست صمیمی روسای هیئت های ورزشی با حضور فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان ،نمایندگان مردم هرمزگان ، مدیرکل ورزش وجوانان ،معاونین ، روسای هیئت ها، مسئول ورزش بانوان و نائب روسای هیئت ها در هتل هما برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در نشست روسای هیئت های ورزشی هرمزگان اظهار داشت:14هزار نهادهای مدنی در سطح کشور فعالیت دارندکه داوطلبانه برای توسعه ورزش وجوانان کشور تلاش میکنند.

در نشست ها و جلسات متعدد اعلام نموده ایم که راه برون رفت از مشکلات اساسی تغییر ساختار بودجه دولت است .

وی افزود: یکی از اقدامات ایجاد شده حل مشکل شناسه هیئت های ورزشی بود که بتوانند برای جذب اعتبارات دچار مشکل نشوند.

همچنین بنگاههای اقتصادی میتوانند مالیات خود را محاسبه کنند و 25 در صد مالیات خود را به ورزش اختصاص دهند و از مالیات معاف شوند.

مردم هم میل و رغبت دارند که مالیات خود را به ورزش کمک کنند و باعث ایجادشور و نشاط جوانان جامعه شود.

امیدواریم ماحصل تلاش های همه نتیجه های خوبی را برای استان در بر داشته باشد.

امیاری مدیرکل ورزش وجوانان استان نیز اظهارداشت:ورزش هرمزگان از جایگاه خاصی برخورداراست و علاقمندان زیادی به ورزش در اینجا وجود دارد.موضوع مالیات صنایع به ورزش ظرفیت خوبی است که می شودبرای توسعه ورزش استان ازآن استفاده نمود.

وی بیان نمود:در مدت حضوربنده در هرمزگان چهارمین جلسه است که با روسای هیئت های ورزشی داریم . زیرا نگاه ما به هیئت های ورزشی استان بسیارخوب است ،وظیفه ما این است که حامی ورزش استان باشیم.

در اسفندماه جاری نیز جلسه ای جداگانه با هر هیئت ورزشی خواهیم داشت و برنامه های ورزشی سال98 را طراحی خواهیم نمود.

مدیر کل ورزش وجوانان تصریح نمود:هیئت ها باید ورزش بانوان و توسعه ورزش روستایی و عشایری را اولویت کار خود قرار دهند.تیم های زیادی از استان در لیگ های ورزشی حضور دارند.و جوانان علاقمند به رشته های مختلف ورزشی در استان مشغول به خدمت هستند.

همچنین برای ارتقای ورزش آبی و ساحلی در نظر داریم دهکده آبی ساحلی را در بندرعباس احداث نماییم

امیاری ضمن تاکید به ایجاد شور و نشاط بین جوانان بیان داشت: به زودی از مدال آوران و قهرمانان سطح ملی و بین المللی تجلیل خواهیم نمود.

امیدواریم با برنامه ریزی دقیق بتوانیم در المپیاد برتر ورزشی که در مرداد ماه سال98برگزار می شود، رتبه خوبی در سطح کشور کسب نماییم.

 

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ورزش دراستان هرمزگان از قدمت طولانی برخورداراست.این ظرفیت در استان وجود دارد که در حوزه رشته های آبی و ساحلی سرمایه گذاری شود . امیدواریم با حمایت از رشته های مختلف ورزشی ، ورزشکاران با انرژی مثبت بیشتری در این حوزه فعالیت کنند.در حال حاضر رفتن به سمت ورزش و جذب جوانان به ورزش هزینه بر شده است.

در ادامه حسین هاشمی دیگر نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:ما مسئولین باید حامی ورزش باشیم و رویکرد ورزش جزاولویت کاری ما باشد.

وی با بیان اینکه بنگاههای اقتصادی زیادی در استان وجود دارد بیان داشت: یکی از راهکارهای حل مشکلات ورزش استان این است که بنگاههای اقتصادی را مکلف نماییم به ورزش استان کمک نمایند. همچنین باشگاهها و هیئت ها باید به سمتی سوق داده شوند که بتوانند درآمدزایی داشته باشند تا بتوانند بخشی از هزینه های خودرا بدست آورند.

لازم به ذکر است بعد از نشست روسای هیئت های ورزشی،زمین چمن مصنوعی شهرک امام رضای بندرعباس که با اعتبار170میلیون از محل اعتبارات استانی احداث شده ، با حضورخانم دکتر فرامرزیان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

گفتنی است ژاله فرامرزیان در جریان سفر دو روزه به استان هرمزگان ضمن حضور در جلسات با سازمان های مردم نهاد،مجمع خیرین ورزشیار،نشست با روسای هیئت های ورزشی،افتتاح سالن چند منظوره بندرکلاهی کلاهی میناب و بازدید از اماکن ورزشی میناب ،افتتاح زمین چمن مصنوعی شهرک امام رضا،دیدار با دکتر همتی استاندار هرمزگان بندرعباس از جمله برنامه های ازجمله برنامه های دوروزه معاون بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز