رییس پلیس آگاهی هرمزگان خبر داد:

انهدام باند سارقان منزل و مغازه در هرمزگان

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۱:۵۱:۱۴
کد خبر: ۸۰۹۵۲۷
کرمی از شناسایی و انهدام باند سارقان منزل و مغازه در استان هرمزگان خبر داد و گفت: پلیس در این رایطه چهار نفر سارق و ۲ نفر مالخر را دستگیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سرهنگ«عبدالمجید کرمی» در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در پی اعلام وقوع سرقت در شهر بندرعباس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان قرار گرفت.

وی افزود: پلیس آگاهی با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی شبانه روزی، کمتر از دو هفته باند چهار نفره سارقان شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند که در بازجویی های اولیه به انجام سرقت ها با استفاده از ابزاری نظیر شاه کلید و دیلم قفل اعتراف کردند.

رییس پلیس آگاهی هرمزگان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه و انباری که مالخرها در اختیار داشتند مقادیر قابل توجهی از لوازم خانگی کشف شد که به وسیله چهار خودرو وانت به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی از شناسایی کلیه مالباختگان این پرونده خبر داد و اظهار کرد: برخی از مال باختگان وسایل خود را تحویل گرفته اند.

کرمی با بیان اینکه سارقان تا کنون به ۹ فقره سرقت با همین شیوه اعتراف کرده اند، افزود: سه نفر از سارقان سابقه کیفری دارند.

وی با اشاره به اینکه این باند به مدت یک ماه در سطح شهر بندرعباس دست به سرقت می زدند، عنوان کرد: ارزش ریالی وسایل مسروقه ۲۵۰ میلیون تومان تخمین زده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز