مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم:

افتتاح نخستین دفتر روستایی انجمن قرآن وعترت کشور در روستای کووه ای قشم

۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۸:۵۱:۳۶
کد خبر: ۸۰۹۸۹۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از افتتاح نخستین دفتر روستایی انجمن قرآن وعترت کشور در روستای "کووه ای" جزیره قشم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛  علیرضا کمساری اعلام کرد: نخستین دفتر روستایی انجمن قرآن و عترت کشور با حضور رییس انجمن قرآن وعترت قشم، دهیار و رییس شورای روستای کووه ای جزیره قشم افتتاح شد.

وی از فعالیت های قرآنی به عنوان سرمایه ای برای ارتقای حوزه فرهنگی در این منطقه نام برد که باید از این ظرفیت ارزشمند به نحو شایسته استفاده کرد.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم اگر تعالیم قرآنی در جامعه فراگیر شود، شاهد کاهش چشمگیر بسیاری از ناهنجاری ها خواهیم بود.  

رییس انجمن قرآن و عترت قشم هم در این آئین از آمادگی این انجمن برای ایجاد شعب در تمام روستاهای جزیره خبر داد و افزود‌: روستاهای قشم دارای فعالان قرآنی بی شماری است که می توان از آنان در راستای توسعه و ترویج مفاهیم قرآنی در جای جای این منطقه بهره برد.

پروین خدادادی ادامه داد: علاقمندان به ایجاد دفاتر نمایندگی در روستاهای قشم، می توانند با ارائه درخواست به انجمن قرآن و عترت، سهم خود را در توسعه و ترویج مفاهیم قرآنی ادا کنند.

شایان ذکر است در این مراسم که با استقبال گرم اهالی  روستای کووه ای  همراه بود، رییس انجمن قرآن وعترت قشم "بهناز صالحی" از فعالان قرآنی روستای کووه ای را به عنوان مدیر دفتر نمایندگی انجمن قران وعترت شعبه کووه ای منصوب کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز