در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان ؛

کارگاه آموزش ویژه تعمیرکاران لوازم سردکننده برگزار شد

۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۱:۴۲:۰۶
کد خبر: ۸۰۹۹۹۷
کارگاه آموزشی ویژه تعمیرکاران لوازم سرکننده و کولرهای خودرو از برنامه های آموزشی محیط زیستی انجمن undp با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست استان و اتاق اصناف به مدت یک روز چهارشنبه ،هفدهم بهمن در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ اسما کریمی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اظهار کرد : محیط زیست و توسعه پایدار از برنامه‌های مهم undp (شبکه‌های جهانی توسعهٔ ملل )در ایران است

مهندس کریمی گفت :در اجرای تفاهمنامه بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و سازمان حفاظت محیط زیست، دوره آموزشی ویژه تعمیرکاران لوزم سردکننده ؛ با هدف حفاظت از لایه ازن و پایداری محیط زیست به مدت یک روز در بندرعباس و میناب برگزار شد.

وی افزود :تعداد 30 نفر از تعمیرکاران صنف شهرستان میناب در تاریخ 15 بهمن در میناب و 30 نفر هم از تعمیرکاران صنف لوازم سردکننده بندرعباس در تاریخ 17 بهمن در بندرعباس آموزش های مورد تایید سازمان "یونیدو"  و undp  را دیدند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تصریح کرد : این آموزشها در دو موضوع ایمنی برای تعمیرکاران ؛ به دلیل تغییر در گارهای تبرید و حالت اشتعالزای گازهای جدید (بوتان) و نیز بازیافت گازهای تبرید به منظور حفظ لایه ازن ارائه شد.

وی گفت : این دوره به سفارش "یونیدو"ی انجانم شد.

گفتنی است یونیدو یک سازمان تخصصی سازمان ملل متحد است که مقر آن در وین می‌باشد. هدف اصلی این سازمان ارتقاء و تسریع توسعه صنعتی در کشورهای در حال توسعه یا اقتصادهای در حال گذار و توسعه روابط صنعتی بین‌المللی می‌باشد.

UNDP، یا به عبارت دیگر، شبکه‌های جهانی توسعهٔ ملل متحد، بزرگترین مرجع کمک‌کننده برای توسعهٔ این کشورها در سطح جهان است. UNDP، هیئت اجرایی در داخل انجمن‌های اقتصادی و اجتماعی این ملل است. 

 

 

نظر شما