باحضور مدیرکل ورزش و جوانان استان:

از نائب قهرمان هیئت اتومبیلرانی هرمزگان تجلیل شد

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۸:۵۸:۳۰
کد خبر: ۸۱۱۸۱۴
از نائب قهرمان هیئت اتومبیلرانی هرمزگان تجلیل شد
با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان از ورزشکارا نائب قهرمان هیئت اتومبیلرانی هرمزگان تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ از ورزشکار نائب قهرمان هیئت اتومبیلرانی با حضور مدیرکل ورزش وجوانان ،معاونین و رئیس هیئت اتومبیلرانی در محل دفتر مدیرکل تجلیل شد.

محمودرضاامیاری مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان ضمن تبریک به نائب قهرمان اظهارداشت: مایه افتخار و خوشحالی است که هیئت اتومبیلرانی هرمزگان مقام نائب قهرمانی مسابقات کشوری را کسب نموده است .

وی ادامه داد: حمایت از قهرمانان ملی و بین المللی یکی از اهداف این اداره کل است که امیدوارم با تلاش همه ورزشکاران شاهد پیشرفت و توسعه ورزش استان باشیم.

امیاری با بیان اینکه بایداز همه ظرفیتها و امکانات موجود استان برای توسعه ورزش استان بهره ببریم اظهار داشت: حمایت از جامعه ورزش و قهرمانان یکی از اولویتهای کاری ما است که باید برای انگیزه مضاعف قهرمانان تلاشهای بیشتری داشته باشیم.

گفتنی است: مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی کشور در پیست پرند شهر ایرانیان تهران برگزار شد که راننده هرمزگانی توانست در کلاس ۸ سیلندر حرفه‌ای به مقام نایب قهرمانی برسد.

مسابقات اتومبیلرانی دهه فجر در حالی برگزار شد که تیم هرمزگان برای اولین بار با سه شرکت‌کننده در این مسابقات حضور پیدا کرده بود که در مسابقات سرعت در ۴۰۰ متر هشت سیلندر حرفه‌ای صاحب مقام نایب قهرمانی شد.

سید علی اکبرکمالی توانست 400 متر را در ۱۲ ثانیه و پنجاه صدم ثانیه طی کند و سنجری و راننده تهرانی عضو تیم ملی توانست به مقام قهرمانی این مسابقات برسد.

 

 

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز