دکتر حیدری در آئین معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان:

حضور هرمزگانی ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن بی نظیر بود/تفکیک معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع در پیشبرد امور استان بسیار اثر گذار خواهد بود/لزوم تقویت و ساماندهی نیروی انسانی در فرمانداری های هرمزگان

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۸:۳۹:۴۰
کد خبر: ۸۱۲۲۸۲
حضور هرمزگانی ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن بی نظیر بود/تفکیک معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع در پیشبرد امور استان بسیار اثر گذار خواهد بود/لزوم تقویت و ساماندهی نیروی انسانی در فرمانداری های هرمزگان
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با قدردانی از حضور باشکو مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن گفت : مردم هرمزگان با حضور بی نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن همگام با مردم سایر مناطق کشور ثابت کردند که صاحبان اصلی انقلاب خود مردمند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر ایرج حیدری  در آئین معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع  استانداری هرمزگان با اشاره به حضور گسترده و تاریخی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ، عنوان کرد: دشمنان از ابتدای سال 97  در پی آن بودند که نظام را دچار چالش کنند ولی در رسیدن به اهدافشان با هوشیاری مردم  ناکام ماندند.

وی افزود: موقعیت شناسی ، دشمن شناسی و ولایت مداری مردم ایران  باعث شد در راهپیمایی 22 بهمن به صورت گسترده  در صحنه بیایند  و با این حضور ثابت کردند که صاحب اصلی انقلاب خود مردم هستند .

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: مردم ایران نشان دادند هیچ تهدید و فشاری نمی تواند در اراده  پولادین آنها  خللی وارد نماید.

حیدری با قدردانی از حضور باشکوه مردم هرمزگان در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن در استان هرمزگان بی نظیر بود و با شکوه خاصی برگزار و شاهد حضور گسترده  مردم شریف سراسر استان در این راهپیمایی مهم بودیم.

وی افزود: از همه مردم استان بخاطر حضور در مراسم  دشمن شکن راهپیمایی 22 بهمن کمال تقدیر و تشکر را دارم که حتی در شرایط  بد آب و هوایی و بارش باران در راهپیمایی شرکت کردند که مردم شهرستان بستک نمونه آن بودند.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: حضور گسترده مردم نشان داد نظام اسلامی به همه جریان ها ، اقوم و مذاهب تعلق دارد و این نظام در انحصار هیچ کسی نیست.

حیدری با قدردانی از زحمات همه دست اندر کاران برگزاری شایسته برنامه های  دهه فجر در استان، اظهار داشت:  در دهه فجر به پاس تلاش های صورت پذیرفته به ویژه در حوزه عمرانی شاهد افتتاح طرح های مناسبی در استان بودیم و روند کاری در استان با قدرت و صلابت تمام تداوم پیدا خواهد کرد.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به تغییر چارت تشکیلاتی استانداری هرمزگان و اضافه شدن یک معاونت جدید به معاونین استاندار ، خاطرنشان کرد: استانداری هرمزگان با ابلاغ وزارت کشور از سه معاونت به چهار معاونت ارتقاء پیدا کرد و معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع به دو معاونت هماهنگی امور اقتصادی و معاونت توسعه مدیریت و منابع تفکیک گردید.

وی گفت:  به دلیل حجم گسترده فعالیت های اقتصادی معاونت توسعه مدیریت و منابع از حوزه اقتصادی منفک و به عنوان یک معاونت  مستقل به استان ابلاغ گردید.

حیدری افزود: قطعا تصمیم دولت در ایجاد معاونت جدید که با پیشنهاد  مقام عالی وزارت کشور به سرانجام رسید در اثر بخشی و نتیجه بخشی کارها  و پیشبرد امور بسیار اثر گذار خواهد بود.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت تقویت نیروی انسانی مجرب در فرمانداری های تابعه استان عنوان کرد: برای اینکه استان موفق باشد باید همه فرمانداری های استان تقویت گردد و تمرکز در ستاد و مرکز استان نباشد و همه فرمانداری ها مهم قلمداد گردند  و همان اهمیتی که بندرعباس دارد، بشاگرد هم قطعا همان اهمیت را برای استان دارد و در برنامه ریزی ها باید داشته باشد.

وی افزود: اولویت و تمرکز باید بر روی تقویت نیروی انسانی بر روی فرمانداری ها و بخشداری های استان باشد و نیروی انسانی  آنها ساماندهی و تقویت گردد .

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: ستاد استانداری به اندازه کافی از نیروی انسانی مورد نیاز برخوردار است  و باید تقویت فرمانداری ها و بخشداری ها با جدیت دنبال گردد.

وی در پایان  با آرزوی  توفیق برای خانم شیبانی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع  استانداری هرمزگان، گفت: همه مجموعه های استانداری سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع را برای پیشبرد کارها همراهی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز