رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور در ابوموسی:

هلال‌احمر از جنس مردم و در کنار مردم است

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۷:۵۰:۰۲
کد خبر: ۸۱۲۹۱۷
با حضور علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور، رضا پوربابایی فرماندار ابوموسی و علی اعمی برنطین مدیرعامل هلال احمر هرمزگان، پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر ابوموسی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ رئیس جمعیت هلال‌احمر ظهر امروز در آیین افتتاح این مرکز امدادی گفت: مرکز امدادی ابوموسی به عنوان یک پایگاه اجتماعی جهت ارائه خدمات شایسته در خدمت مردم ابوموسی می‌باشد.

علی اصغر پیوندی اظهار داشت: این ساختمان از طریق کمک‌های مقام رهبری جهت خدمات مطلوب به مردم ابوموسی احداث شده که امروز به بهره‌برداری رسید.

 پیوندی خاطرنشان‌کرد: جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران از جنس مردم و در همه صحنه‌ها در کنار مردم است.

وی اذعان‌کرد: از جزایر جنوب  تنب‌بزرگ و کوچک و ابوموسی گرفته تا شمال و غرب و شرق کشور در خدمت مردم صبور و وفادار ایران هستیم و مایه افتخار است که به عنوان ارگان مردمی گوشه‌ای از مشکلات مردم را رفع می‌کنیم و همواره تلاش کرده تا نشاط، شادابی و امنیت  را برای مردم‌مان فراهم نماییم .

در ادامه علی اعمی برنطین مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان اظهارداشت: پایگاه امدادی ابوموسی در عرصه‌ای به مساحت سه‌هزار مترمربع با زیربنای 250 مترمربع و محوطه‌سازی هزار مترمربع با اعتبار هفت میلیارد ریال از اعتبارات سفرهای  مقام معظم رهبری به این شهرستان و هفت میلیارد و نهصد و سی میلیون ریال از اعتبارات ملی ساخته شده است و در خدمت مردم این شهرستان می‌باشد .

در ادامه رضا پوربابایی فرماندار شهرستان ابوموسی با بیان اینکه حضور مردم است که می‌توان امنیت را حفظ کند خواستار اورژانس هوایی جهت خدمات به مردم این شهرستان در موقع بحرانی شد.

پوربابایی به ارائه خدمات دولت در شهرستان پرداخت و گفت: فرودگاه، اسکله، دانشگاه پیام‌نور، بیمارستان و آب و برق از خدمات دولت در ابوموسی می‌باشد و خدمت به مردم و ولی‌نعمتان از وظایف مسؤولین و دولت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز