برگزاری همایش ورزش‌های همگانی در محله ۲۲ بهمن بندرعباس

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۸:۲۸:۵۷
کد خبر: ۸۱۳۴۳۵
هم‌زمان با دهه فجر همایش ورزش‌های همگانی خانواده با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس در محله 22 بهمن بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، بیان کرد: توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش خانواده در سلامتی، تشویق شهروندان به تحرک و ورزش با هدف افزایش نشاط عمومی در میان شهروندان امری ضروری است.

الیاس محسنی افزود: ورزش‌های همگانی علاوه بر ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان شهروندان باعث تشویق به داشتن زندگی فعال و پویا، ارتقای سلامت شهروندان، تأمین سلامتی جسم و روح و بالا بردن روحیه نشاط و همکاری در جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس برنامه‌های مختلفی را در نقاط مختلف شهر بندرعباس اجرایی کرد.

محسنی خاطرنشان کرد: در همین راستا با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس همایش ورزش‌های همگانی خانواده در محله 22 بهمن بندرعباس برگزار شد.

وی اضافه کرد: این همایش در رشته‌های ورزشیطناب‌کشی، مارپله، آمادگی جسمانی،پنالتی، فیرزبیو ... همراه با ویژه برنامه های مختلف برای کودکان بود که با استقبال شهروندان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز