استاندار هرمزگان در نشست شورای اداری استان:

تقویت و ارتقاء خدمات درمانی از دستاوردهای مهم سفرهای رئیس جمهوری به هرمزگان است

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۸:۲۱:۵۵
کد خبر: ۸۱۳۸۷۶
استاندار هرمزگان تقویت و ارتقاء خدمات درمانی را از دستاوردهای مهم سفرهای رئیس جمهوری به هرمزگان دانست.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر فریدون همتی در نشست شورای اداری و افتتاح پروژه های اقتصادی و زیربنایی استان هرمزگان که با حضور دکتر روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، عنوان کرد: سفرهای دکتر روحانی رئیس جمهوری به هرمزگان برکات بسیاری را برای این استان به همراه داشته است.

وی ادامه داد: جلوگیری از ورود فاضلاب به دریا در بندرعباس از جمله مهمترین خواسته های مردم این استان بود که در سفر پیشین رئیس جمهور با مصوبه ای مورد توجه قرار گرفت و در حال حاضر بخش خصوصی طرح تصفیه فاضلاب بندرعباس را به اجرا درآورده و میزان آلودگی فاضلاب ورودی به دریا نیز از 100 به کمتر از 60 کاهش یافته است.

استاندار هرمزگان تقویت حوزه بهداشت و درمان را از دیگر محورهای سفرهای رئیس جمهوری به هرمزگان اعلام کرد و افزود: طبق مصوبات سفر رئیس جمهوری، هزار و 700 تخت بیمارستانی جدید تا سال 99 در هرمزگان ایجاد می شود که با این کار بی نظیر، وضعیت بهداشت و درمان در هرمزگان به شرایط مطلوبی می رسد.

همتی تصریح کرد: اجرای پروژه های احداث سازه های آبخیزداری در سراسر هرمزگان از دیگر دستاوردهای سفرهای رئیس جمهوری به این استان است که اقدامی در راستای تامین آب کشاورزی، تغذیه دشت ها و جلوگیری از فرسایش خاک است.

 

نظر شما