۴۷۵ سازه آبخیزداری با فرمان رئیس جمهوری و توسط وزیر جهاد کشاورزی به بهره برداری رسید

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۹:۲۹:۱۸
کد خبر: ۸۱۳۹۳۷
۴۷۵ سازه آبخیزداری با فرمان رئیس جمهوری و توسط وزیر جهاد کشاورزی به بهره برداری رسید
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در آیین افتتاح همزمان این طرح ها که به صورت ویدئو کنفرانس در شهرستان بندرعباس برگزار شد گفت: ۴۷۵ سازه در سطح ۵۰۰ هزار هکتار و سرمایه گذاری ۵۲ میلیارد تومان که حدود ۶۵.۵ میلیون مترمکعب روان آب حاصل از بارندگی را کنترل می کند، افتتاح خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ حجتی با بیان این که ۳۵۲ سازه آبخیزداری با مشارکت مردم احداث شده است،افزود: از جمله اقدامات بسیار خوب در این طرحها حضور و مشارکت خیرین در فعالیت های آبخیزداری در این استان می باشد که در این طرحها تعداد ۹ سازه با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان توسط خیرین انجام شده است.

رئیس‌ جمهور در جلسه شورای اداری و افتتاح همزمان پروژه های اقتصادی و زیربنایی استان هرمزگان گفت: با امید به آینده و وحدت و تلاش، از مشکلات عبور می کنیم و همه مسئولان شبانه‌روز در حال تلاش برای کاستن از مشکلات کشور هستند

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه امروز در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم گفت: باید همه شرایط امروز کشور را که تحمیل یک جنگ اقتصادی از سوی دشمنان است، درک کنیم و بی تردید با امید به آینده و وحدت و تلاش، از مشکلات عبور می کنیم.

دکتر روحانی تصریح کرد: اگر بخواهیم در مقابل ابرقدرت‌ها بایستیم و استقلال خود را از دست ندهیم، باید همه با هم متحد باشیم  و  برای حفظ آزادی که ثمره خون شهیدان انقلاب اسلامی است باید همه با هم باشیم.

استاندار هرمزگان گفت: اجرای پروژه های احداث سازه های آبخیزداری در سراسر هرمزگان از دیگر دستاوردهای سفرهای رئیس جمهوری به این استان است که اقدامی در راستای تامین آب کشاورزی، تغذیه دشت ها و جلوگیری از فرسایش خاک است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز