ساخت شناورهای تفریحی مناطق ساحلی کشور در قشم

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۸:۳۵:۲۷
کد خبر: ۸۱۴۳۵۳
ساخت شناورهای تفریحی مناطق ساحلی کشور در قشم
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از ساخت شناورهای تفریحی (کافه آلاچیق) در شهرک صنعتی تولای قشم برای مناطق ساحلی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ طاهره شهرکی اعلام کرد: شرکت سازنده این شناورها (آرام شناور کیان قشم) براساس درخواست فعالان گردشگری از بوشهر، خوزستان، دریاچه خلیج فارس تهران، مرداب انزلی، چابهار و چند دریاچه شمال کشور، در حال تولید چند فروند از این شناورهای تفریحی می باشد.

وی با اشاره به اینکه چندین شناورسازی توانمند در ساخت شناورهایی همچون مسافری، باری، تفریحی، آمبولانس دریایی و چندین مورد دیگر فعالیت می کنند، افزود: قشم با داشتن صنعتگران شناورساز به یکی از مهمترین مناطق ساخت شناورسازی کشور تبدیل کرده است.

به گفته مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، شناورهای تولیدی این منطقه آزاد با تکیه بر دانش جوانان ایرانی از قدرت رقابت با تولید کنندگان خارجی برخوردارند و محصولات خود را با قیمتی مناسب تر در اختیار خریداران قرار می دهند.

وی همچنین با اشاره به استفاده از دو فروند کافه آلاچیق شناور 10 نفره در جنگل دریایی حرای قشم و استقبال گردشگران از این شناورها، افزود: هم اینک 20 فروند دیگر از این شناورهای تفریحی در شناورسازی آرام کیان شناور قشم در حال تولید است.

بنا به این گزارش، پیش بینی می شود نوروز امسال شمار بیشتری از شناورهای کافه آلاچیق تولید شده در قشم، به انبوه گردشگران و مهمانان نوروز 98 در جنگل های دریایی حرا خدمات ارائه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز