برگزاری کارگاه های هشتگانه آموزشی- بهداشتی در روستای طولا

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۸:۳۶:۵۰
کد خبر: ۸۱۴۳۵۶
مدیر پروژه امور طولا از برگزاری هشت کارگاه آموزشی در زمینه سلامت روان و بهداشت عمومی در این روستا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ سید حسین هوشمند با اعلام این خبر بیان داشت: هدف از برگزاری این دوره های آموزشی، ارتقا سطح سلامت عمومی- اجتماعی در کنار ارایه راهکارهایی برای انسجام روابط خانوادگی می باشد.

وی با اشاره به برگزاری سه کارگاه با عناوین؛ شناخت انواع مواد مخدر و علایم سوء مصرف مواد، همایش بهداشتی- سلامت و مدیریت زمان افزود: این کارگاه ها تا پایان سال و با همکاری مدیریت اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد و سازمان های مردم نهاد فعال در این جزیره در حال برگزاری است.

به گفته هوشمند، پنج کارگاه دیگر نیز در زمینه مشاوره آزمایش قبل از ازدواج، بزرگداشت روز ملی خانواده، شناخت مکان های پرخطر برای نوجوانان و جوانان، آموزش سلامت و بهداشت در بلوغ و نوجوانی و کارگاه آشنایی و پیشگیری از بیماری اسهال و استفراغ در کودکان در فاصله 29 بهمن تا20 اسفند ماه برگزار می شود.

مدیر پروژه امور طولا از استقبال گسترده اهالی این روستا برای حضور و مشارکت در این دوره های آموزشی تقدیر کرد و گفت: کارگاه های هشتگانه آموزشی- بهداشتی طبق جدول زمانبندی شده برای عموم مردم روستای طولا به ویژه بانوان در محل مسجد جامع طولا در حال برگزاری می باشد.

شایان ذکر است، روستای طولا در پنج کیلومتری شهر قشم با جمعیتی حدود 12 هزار نفر شامل سه هزار خانوار با هفت کیلومتر مربع وسعت و هشت محله، نزدیک ترین روستا به شهر قشم است که دو شهرک صنعتی کوچک و بزرگ در جوار آن قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز