مجوزهای اقتصادی قشم از طریق سامانه پنجره واحد صادر می شود

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۳:۵۱
کد خبر: ۸۱۴۸۴۹
مدیر جذب سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مجوزهای فعالان اقتصادی در این منطقه از طریق سامانه پنجره واحد خدمات صادر می شود.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ ناصرالدین گرامی اعلام کرد: تمامی مجوزهای اقتصادی در حوزه های تولیدی، خدماتی و صنعتی از طریق میز خدمات الکترونیکی و با هدف آسان سازی جریان اطلاعات بین این سازمان و سرمایه گذاران به صورت آنلاین انجام می شود.

وی ادامه داد: در صورت تکمیل پرونده فعالان اقتصادی، صدور تمامی مجوزهای مورد نیاز آنان از طریق میزخدمت در مدت زمان دو هفته و بدون نیاز به حضور سرمایه گذاران صادر می گردد.

مدیر جذب سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه تمدید و یا ابطال مجوز فعالان اقتصادی همچنان به صورت حضوری انجام می شود، اظهار داشت: مراحل تمدید و ابطال الکترونیکی مجوزها نیز تا پیش از پایان امسال اجرایی خواهد شد.

به گفته وی، کاهش زمان صدور مجوزها و حذف شرایط اعمال سلیقه شخصی برای جذب سرمایه گذار از مهمترین مزیت های اجرای این طرح می باشد.

گرامی اضافه کرد: ساده سازی فرآیند صدور مجوزها برای آغاز کسب و کار، حذف تشریفات زائد، کنترل طرح ها، افزایش اثربخشی و پردازش سریع اطلاعات از دیگر ویژگی های اجرای این طرح با هدف تقویت و حمایت از سرمایه گذاران است.

بنا به این گزارش، سرمایه گذاران منطقه آزاد قشم با اجرای این طرح می توانند از خدمات ثبت شرکت ها همچون تعیین نام و ثبت شرکت به صورت غیرحضوری بهره مند شوند.

 

نظر شما