مدیر روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور:

بندرعباس به شهری توریستی تبدیل شده است

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۲:۳۱
کد خبر: ۸۱۵۸۵۸
بندرعباس به شهری توریستی تبدیل شده است
دامن باغ به جاذبه های منحصربه فرد گردشگری در بندرعباس اشاره کرد و گفت: قرار گرفتن در نوار ساحلی و فراهم بودن زیر ساخت ها، بندرعباس را به شهری توریستی تبدیل کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛  «رمضان علی دامن باغ» در حاشیه برگزاری نهمین نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشور در بندرعباس اظهار کرد: برپایی نماشگاه شهر ایده آل فرصت خیلی خوبی برای معرفی دستاوردها و همچنین ظرفیت های درآمدزایی شهرداری ها با محوریت رونق بخشی به گردشگری است.

وی با اشاره به برگزاری هشت دوره نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی در جزیره کیش، افزود: این نمایشگاه در سال جاری از محدود بودن به یک مکان خارج شد و با توجه علاقه مندی بندرعباس به میزبانی از این رخداد، هم اکنون شاهد آغاز به کار آن در این شهر زیبای ساحلی هستیم.

مدیر روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور عنوان کرد: نمایشگاه امسال با محوریت تقویت حوزه گردشگری به ویژه بوم گردی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: نمایشگاه مدیریت شهری و روستای(شهر ایده آل) فرصت بسیار مناسبی برای هم فکری، هم اندیشی و هم افزایی در حوزه مدیریت شهرداری ها و دهیاری های کشور است.

دامن باغ همچنین به رشد توسعه شهر بندرعباس اشاره و تصریح کرد: طی سال های اخیر زیرساخت بخش های مختلف در سطح شهر بندرعباس فراهم شده و این شهر به شهری توریستی تبدیل شده است.

وی افزود: وجود دریا، سواحل زیبا، بزرگترین بندر مسافری کشور جهت سفر به جزایر و بازارها و مراکز خرید موجب شده تا علاقه مندانی از سراسر کشور در فصل زمستان که هوای بسیار مطبوعی در هرمزگان حاکم است به این استان به ویژه شهر بندرعباس سفر کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تاکید کرد: حوزه گردشگری و صنعت توریسم باید مورد توجه جدی شهرداری بندرعباس قرار گیرد.

اضافه می‌شود، نهمین نمایشگاه بزرگ مدیریت شهری و روستایی کشور از ساعت 17 الی 22 یکم تا سوم اسفند ماه در محل نمایشگاه‌های دائمی شهر بندرعباس برپا بوده و آماده بازدید علاقمندان است.

 

نظر شما