در ۱۰ ماهه امسال محقق شد؛

کمک ۹۸۱ میلیون تومانی حامیان پارسیانی در قالب طرح اکرام و محسنین

۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۷:۴۱:۳۱
کد خبر: ۸۱۶۳۳۵
رئیس کمیته امداد پارسیان گفت: حامیان و خیران پارسیانی در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در 10 ماهه سال جاری، 981 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛محسن نصرتی، رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان تأکید بر اینکه اعتماد مردم به این نهاد بالاترین پشتیبان معنوی کمیته امداد در حوزه رسیدگی به جامعه هدف است، گفت: حامیان و خیران پارسیانی در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در 10 ماهه سال جاری، 981 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان کمک کردند که این میزان کمک نسبت به مدت مشابه سال گذشته 108 درصد افزایش داشته است.

نصرتی بابیان اینکه مساعدت‌های نقدی حامیان به‌طور مستقیم به‌حساب ایتام واریز می‌شود، تصریح کرد: کمک خیران طی امسال 533 میلیون تومان به‌صورت نقدی و 448 میلیون تومان به‌صورت غیر نقدی (کالا) به فرزندان ایتام و محسنین خانوار‌های تحت حمایت شهرستان پارسیان مساعدت کردند.

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان بیان کرد: هم‌اکنون 784 حامی طرح اکرام ایتام، 132 یتیم را زیر چتر حمایتی خود قرار داده‌اند و 561 حامی نیز از 283 فرزند خانوار‌های تحت حمایت که سرپرست آن‌ها به دلیل بیماری، ازکارافتادگی و کهولت سن قادر به تأمین مایحتاج زندگی نیست در قالب طرح محسنین حمایت می‌کنند.

وی به دیگر حمایت‌های حامیان نیکوکار اشاره و بیان کرد: حامیان ایتام و محسنین علاوه بر پرداخت کمک‌معیشت ماهیانه به فرزندان معنوی خود، درزمینهٔ ساخت و بهسازی مسکن، خرید لوازم‌خانگی، کمک‌هزینه تحصیلی، خدمات درمانی و دیگر نیازهای این خانوار‌های ایتام و محسنین مشارکت می‌کنند.

نصرتی خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد این شهرستان و یا با شماره‌گیری تلفن گویای ۳۲۸۸ برای کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین کمک کنند و همچنین نیکوکاران عزیز جهت ثبت‌نام در طرح اکرام می‌توانند با ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی 3000333376 آمادگی خود را جهت مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین اعلام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز