برگزاری دهمین جلسه شورای سلامت شهرستان میناب

۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۵:۲۸
کد خبر: ۸۱۶۴۹۷
دهمین جلسه شورای سلامت شهرستان میناب با محوریت مرحله دوم طرح ملی واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال به صورت خانه به خانه و ساماندهی مشکلات کارگاههای لبنیاتی شهرستان، در بهمن ماه سال جاری در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر محمدرضا حسینی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب در ابتدای این نشست به بررسی و پیگیری مصوبات جلسات قبل شورای سلامت شهرستان پرداخت و با طرح موضوع سلامت و ضرورت ارتقاء سطح سلامت با مشارکت کلیه آحاد و طبقات جامعه، بر اهمیت مصوبات کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان تأکید ویژه نمود و حضور اعضاء را در جلسه الزامی دانست.

دکتر حسینی در این جلسه علاوه بر تشریح و تبیین موضوع سلامتی، خواستار مشارکت و‌ همکاری همه جانبه کلیه دستگاههای اجرایی و دولتی جهت ارتقاء شاخص ها و افزایش سطح سلامتی در شهرستان شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میناب، مطالبی در خصوص دستور کار جلسه با محوریت مرحله دوم طرح ملی واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال ارائه نمود و این مطالب مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

وی در خصوص نحوه اجرای طرح گفت: امروزه حفظ و ارتقاء سلامت از مهمترین چالش های جوامع بشری محسوب می گردد و در راستای این مهم، واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال یکی از ارکان حفظ سلامت جامعه می باشد؛ لذا به منظور دستیابی به پوشش صد درصدی ایمن سازی کودکان زیر ۵ سال ایرانی و اتباع خارجی، بسیج تمامی نیروهای بهداشتی و درمانی و‌ شورای سلامت شهرستان الزامی است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب با ابراز رضایت از نحوه اجرای عملیات واکسیناسیون فلج اطفال در دوره قبل گفت: در این دوره، آمار جمعیت خانوار هدف 66 هزار و 300 نفر و جمعیت هدف زیر 5 سال، 32 هزار و 258 نفر می باشد؛ تعداد مناطق عملیاتی 134 منطقه و در مجموع، بیش از 500 نفر از پرسنل و رابطین بهداشتی در این طرح بزرگ ملی به صورت مستقیم و غیرمستقیم به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز