رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس تشریح کرد:

پروژه آرام سازی معابر و نصب ۳۰۷ سرعتگیر در سطح شهر بندرعباس

۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۰:۳۰
کد خبر: ۸۱۷۳۶۳
پروژه آرام سازی معابر و نصب ۳۰۷ سرعتگیر در سطح شهر بندرعباس
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، بیان کرد: پروژه آرام سازی و نصب سرعتگیرهای پلاستیکی در معابر سطح شهر بندرعباس از ابتدای سال جاری تا کنون اجرا شده است که سهم قابل توجهی در ایمن سازی و روان سازی معابر سطح شهر را دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ سعید حسینی پور به تشریح جزئیات پروژه نصب سرعتگیرهای پلاستیکی در سطح شهر پرداخت و خاطر نشان کرد:  سازمان حمل و نقل در سال ۹۷ و در ادامه فعالیت های صورت گرفته در حوزه نصب و جمع آوری سرعتگیرهای سطح شهر اقدام به نصب ۳۰۷ عدد سرعتگیر پلاستیکی و همچنین جمع آوری ۹۸۰ عدد سرعتگیر فرسوده نموده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس در ادامه افزود: یکی از عواملی که در حفظ و ارتقاء ایمنی معابر درون شهری از جایگاه ویژه ای برخوردار است آرام سازی معابر جهت تردد عابرین پیاده و همچنین کاهش سرعت خودروها به صورتی که موجب روان سازی ترافیک و عدم ایجاد گره ترافیکی شود و نیز بتواند در معابر پر خطر و حادثه خیز با ایجاد یک شوک ترافیکی از افزایش بی رویه سرعت خودروها جلوگیری کند استفاده از سرعتگیرهای پلاستیکی می باشد.

حسینی پور با اشاره به اینکه در اکثر موارد سرعت گیرهای نصب شده در سطح شهر از استانداردهای لازم برخوردار هستند، ابراز کرد: سرعت گیرها در هر معبری با توجه به سطح کیفی، عملکردی و درجه بندی آن معبر نصب گردیده و از سرعت غیر مجاز خودروها جلوگیری می کند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر اظهار کرد: از جمله وظایف سازمان نصب تجهیزات ترافیکی در سطح شهر در راستای ایمن سازی، روان سازی و ارتقاء فرهنگ ترافیک می باشد،   و در همین راستا اقدام به نصب سرعتگیر نموده است،  هر ساله پس از بازدید و بررسی از معابر پر خطر و همچنین معابر جدیدالاحداث، بسته به اولویت و خطر پذیری آن معبر اقدام به نصب و اجرای سرعتگیرهای پلاستیکی، لاستیکی و اجرای سرعتکاه های آسفالتی  کرده است.

وی با تأکید بر اینکه  معابری که سرعتگیر  در آنجا نصب و اجرا شده است مورد بررسی کامل قرار گرفته است، تصریح کرد: بلوار غدیر، بلوار آزادی، بلوار امام خمینی(ره)، بلوار علی ابن ابیطالب(ع)، بلوار ساحلی، بلوار امام حسین (ع)، بلوار شهید رجایی، بلوار نواب صفوی، بلوار چمران، بلوار شهید حقانی از جمله معابری هستند که آرام سازی و نصب سرعتگیر پلاستیکی در آنها صورت گرفته است.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: با هماهنگی که با مناطق سه گانه شهرداری صورت پذیرفته است پس از ترمیم آسفالت نصب مجدد سرعتگیرها امکان پذیر خواهد بود و در اولویت های این سازمان قرار خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز