سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان:

زنان هرمزگانی در تمامی عرصه ها خوش درخشیدند

۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۷:۴۹
کد خبر: ۸۲۱۲۶۹
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با بیان اینکه امسال زنان هرمزگانی در عرصه های مختلف خوش درخشیدند، گفت: درخشش بانوان هرمزگانی در عرصه های مانند ورزش، فرهنگ و هنر، اقتصادی، کارآفرینی، پست های مدیریتی و ... در عرصه ملی و حتی بین المللی بی نظیر بوده و این نشان از توانمندی بانوان این استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر نازنین شیبانی تذرجی در جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن ویژه بانوان اهالی رسانه استان هرمزگان، عنوان کرد: در دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به توانمندی زنان در عرصه های مختلف مدیریتی شده و این در ایجاد انگیزه و امید بخشی در بانوان بسیار موثر و حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: زنان کارآفرین، نخبه گان، قهرمانان ورزشی و فعالان در حوزه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در استان باید حضور پررنگ تری در رسانه های هرمزگان داشته باشد که متاسفانه جای آنها در تیتر رسانه هاس استان کم رنگ است.

شیبانی تذرجی با بیان اینکه بانوان اهالی رسانه استان باید مطالبه گر حوزه زنان در استان باشند، بیان کرد: تا امروز رسانه های استان آنطوری که باید مطالبات زنان در پست های اجرایی و مدیریتی را منعکس نکرده اند، بیشتر پرداختن با موضوعات این چنینی موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه در بانوان استان خواهد شد.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری هرمزگان تاکیدکرد: رسانه ها می توانند با انعکاس شایسته موفقیت بانوان هرمزگانی در عرصه های مختلف علاوه بر ایجاد انگیزه در زنان این استان موجب تقویت روحیه بانوان فعال هرمزگان نیز می شود.

وی خاطرنشان کرد: بانوان اهالی رسانه هرمزگان و حتی شهرستان های این استان می توانند با ورود به حوزه های فعالیت زنان در جامعه ، نقش و عملکرد آنها را پرنگ تر نشان دهند و این گونه از زنان هرمزگانی در هر عرصه ای حمایت کنند و نقش موثری در شکوفایی بانوان در عرصه های مختلف داشه باشند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز