استاندار هرمزگان در آیین تکریم ایتام و تجلیل از خادمین ایتام استان:

روحیه نوکری برای مردم باید در میان مسئولان و تمامی دستگاه های اجرایی و سازمان ها تقویت شود/تخریب و تضعیف دولت هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و تنها سوژه به دست دشمنان خواهد داد

۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۸:۳۲:۲۹
کد خبر: ۸۲۱۷۴۲
روحیه نوکری برای مردم باید در میان مسئولان و تمامی دستگاه های اجرایی و سازمان ها تقویت شود/تخریب و تضعیف دولت هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و تنها سوژه به دست دشمنان خواهد داد
استاندار هرمزگان گفت: روحیه نوکری برای مردم باید در میان مسئولان و تمامی دستگاه های اجرایی و سازمان ها تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، دکتر فریدون همتی در آیین تکریم ایتام و تجلیل از خادمین ایتام استان هرمزگان با تبریک فرارسیدن ماه رجب، سالروز ولادت با سعادت حضرت امام محمد باقر (ع) و هفته احسان و نیکوکاری، بیان داشت: طبق فرموده مقام معظم رهبری، مسئولان نوکر مردم هستند و باید بر این اساس وظیفه نوکری برای مردم که ارباب ما محسوب می شوند را بشناسیم.

وی ادامه داد: اگر ما مسئولان روحیه نوکری برای مردم را در خود بپرورانیم و برای رضای خداوند متعال، آرام و بدون سر و صدا کار کنیم، اجر و پاداش الهی بیشتری خواهیم داشت.

استاندار هرمزگان افزود: روحیه نوکری برای مردم باید به دور از شعار در جامعه اسلامی تقویت شود و همه با نیت خیر در راه خدمت به مردم تلاش نماییم.

همتی گفت: اگر این روحیه در تمامی دستگاه های اجرایی و سازمان ها از بالاترین رده مدیریتی تا معاونین، کارشناسان و سایر کارمندان شکل بگیرد و تقویت شود، هیچ کس از ادارات و دستگاه ها ناراضی نخواهد بود و با این روحیه کار مردم به موقع انجام می شود.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر ولایت فقیه و رای مردم است، اظهار داشت: در این نظام مقدس تمامی مسئولان به شکل مستقیم و غیرمستقیم با رای مردم تعیین می‌شوند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران قدم های بزرگی در راستای ارائه خدمات و پیشرفت‌های بزرگ برداشته شده و ملت ما همچنان در حال پیمودن این راه است و باید قدر این نظام مقدس را بدانیم.

وی رسیدگی به ایتام و خانواده‌های نیازمند را یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۰ سال گذشته توجه ویژه ای به افراد نیازمند و ایتام داشته است و امروز بالغ بر ۷۸ هزار خانواده در استان هرمزگان تحت پوشش حمایت های کمیته امداد امام خمینی هستند.

همتی گفت: کمیته امداد امام خمینی یکی از یادگاران ارزشمند حضرت امام راحل است که ایشان با اندیشه های بلند و رفیع اسلامی و با الگوبرداری از سیره پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) آن را در راستای کمک به نیازمندان بنا نهاد.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلات و رسیدن به موفقیت همه باید در کنار یکدیگر باشیم و با جدایی و تفرقه به نتیجه نخواهیم رسید، بیان داشت: امروز در شرایطی که دشمنان جنگ تمام عیار اقتصادی با نظام جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته‌اند، دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران به طور تمام قد پیگیر تحقق منویات و آرمان های مقام معظم رهبری در این نبرد است.

وی اضافه کرد: برای غلبه بر دشمن در جنگ اقتصادی باید تمامی ارکان از جمله مجلس، قوه قضاییه، نهادهای حاکمیتی و نظامی در کنار رئیس جمهور و دولت باشند و در سایه وحدت و همراهی می توانیم گام‌های بلندی برداریم و به موفقیت برسیم.

همتی با تاکید بر اینکه نباید به امید مردم نسبت به آینده آسیب برسانیم، تصریح کرد: دشمنان از روز اول انواع ترفندها و توطئه‌ها را بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته‌اند و امروز سنگین ترین تحریم ها را بر علیه این ملت اعمال نموده‌اند که در این شرایط باید از اختلاف و تفرقه دوری کنیم.

وی یادآور شد: نباید با برخی حرف های بیهوده و تفرقه افکنانه برای دشمنان و شبکه های بیگانه سوژه فراهم کنیم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه با آرامش و تنظیم مناسب روابط و همکاری میان همه بخش ها می ‌توانیم نظم مناسبی در جامعه برقرار کنیم، عنوان کرد: در این صورت خواهیم توانست از ایجاد گرانی و کمبودهای کاذب در جامعه نیز جلوگیری نماییم.

همتی بیان داشت: در شرایطی که دشمنان در کمین این کشور نشسته اند، پرخاشگری، تخریب و تضعیف دولت هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و تنها سوژه به دست دشمنان خواهد داد.

وی یادآور شد: در این شرایط همه باید بسیار مراقب باشیم و برای رفع مشکلات به کمک دولت بیاییم.

 

نظر شما