برگ زرینی دیگر در کارنامه فولاد هرمزگان ؛

درخشش دوباره فولاد هرمزگان با اخذ گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان

۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۸:۱۰
کد خبر: ۸۲۱۸۰۹
درخشش دوباره فولاد هرمزگان با اخذ گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان
مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری بُرنا گفت : کیفیت مطلوب،قیمت مطلوب و خدمات پس از فروش رضایت بخش باعث شده است تا گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را برای دومین بار دریافت کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، مهدی شکری زاده افزود:یکی از اصولی که هر شرکت تولیدی و بازرگانی باید به‌آن پایبند باشد رعایت حقوق مصرف‌کنندگان است و در اصل بازاریابی،مشتری حرف اول را می‌زند و تولیدکننده همیشه باید به مشتری فکر کند ؛ شرکت فولاد هرمزگان با رعایت مراحلی چون کیفیت مطلوب ، قیمت مناسب، تحویل به موقع  و خدمات پس از فروش  و بطور کلی با در نظر گرفتن  نیازهای مشتری موفق به کسب این گواهینامه شده است  .

شکری زاده ادامه داد:یکی از کارهای خوبی که در فولاد هرمزگان انجام می‌شود و رضایت مشتری را به دنبال  دارد برگزاری سالانه‌ی همایش و جلسات متعدد با مشتریان است که به صورت سالانه رضایت مندی مشتریان را مورد سنجش قرار می دهد و از آن ها درخواست می‌شود که نکات مورد نظر خود را به مدیریت انعکاس دهند.

وی در خصوص مسئولیت های شرکت فولاد در راستای حفظ محیط زیست با توجه به هفته درختکاری ابراز داشت : قطعا یکی از مسئولیت‌های مهم ما بحث محیط زیست است و هر شرکت تولیدی باید در قبال مسئولیت های اجتماعی وظایف خود را ایفاء کند ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم و در راستای حفظ محیط‌زیست اقدامات قابل توجهی را انجام داده‌ایم.

مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان با اشاره به اینکه مواد خام مورد نیاز شرکت را بیشتر در داخل تامین می‌شود،  عنوان کرد :  در راستای حمایت از تولید داخلی سعی کرده‌ایم مواد خام را از داخل تامین کنیم چرا که این کار باعث رشد و ارتقاء روند تولید در کشور خواهد بود.

شکری زاده همچنین در خصوص صادرات پیشرفته ترین کارخانه فولادی کشور با توجه به حقوق مصرف کننده در داخل کشور و همچنین صادرات در حوزه بین المللی ،  اظهار داشت: از زمانی که فولاد  هرمزگان شروع به تولید کرد توانستیم به اقصی نقاط دنیا صادرات داشته باشیم که این نشان از کیفیت مناسب و توانایی فولاد هرمزگان در  رقابت با سایر شرکت ها و تولیدکننده ها در سطح بین المللی است.

این مسئول با بیان اینکه ظرفیت تولید سالانه کارخانه فولاد هرمزگان یک میلیون و 500 هزار تُن است ،  توضیح داد: همچنین فولاد هرمزگان به دلیل وجود ماشین ریخته گری  این امکان را دارد که تختال با کیفیت‌های خاص با عرض بالا را تولید کند و  شرکت فولاد هرمزگان توانسته  کشور را در بسیاری از گریدها بی نیاز از واردات کند و مازاد مصرف داخل را صادر کنیم .

 شایان ذکر است ؛ شرکت فولاد هرمزگان برای دومین بار موفق به اخذ گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرکنندگان شده است .

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

 

نظر شما