دکتر همتی در ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان:

نوآوری ها و ابتکارات جدید در برگزاری کنگره ملی شهدای استان هرمزگان به کار گرفته شود

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۸:۰۲:۵۲
کد خبر: ۸۲۲۶۹۰
استاندار هرمزگان خواستار به کارگیری نوآوری ها و ابتکارات جدید در برگزاری کنگره ملی شهدای استان هرمزگان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، دکتر فریدون همتی در نشست ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان هرمزگان با تاکید بر لزوم استفاده از تجارب دیگر استان ها در راستای برگزاری مطلوب این کنگره در هرمزگان، عنوان کرد: باید متناسب با شرایط و ظرفیت های استان هرمزگان، نوآوری‌هایی جهت برگزاری کنگره ملی شهدای استان داشته باشیم.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم با نگاهی نو و ابتکارهای خوب، برنامه ای پرجاذبه در قالب کنگره ملی شهدای استان برگزار شود.

استاندار هرمزگان کنگره ملی شهدای استان را از کارهای مهم و برجسته برای سال ۹۸ در هرمزگان دانست و افزود: این برنامه مهم در سطح ملی برگزار خواهد شد و باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا کیفیت بالایی داشته باشد.

همتی خواستار فعال شدن کمیته های ستاد برگزاری این کنگره در استان شد و بیان داشت: ظرفیت نوآوری و کارهای جدید در راستای برگزاری این کنگره در هرمزگان بسیار است.

وی گفت: باید شرایطی ایجاد شود که از مشارکت، نظرات و پیشنهادات اقشار مختلف مردم در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان هرمزگان بهره ببریم.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه باید با جان و دل در راه شهدا کار کنیم، خاطرنشان کرد: باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم که برنامه ای مطلوب و در شان شهدای بزرگوار در راستای تکریم شهیدان و ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان برگزار شود.

 

نظر شما