شهردار گوهران عنوان کرد:

افزایش خدمات رسانی با ایجاد درآمدهای پایدار در شهرداری

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۷:۲۰:۲۳
کد خبر: ۸۲۳۱۱۴
شهردار گوهران گفت: ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری موجب افزایش سطح خدمات رسانی می شود.

به گزارش خبرنگاربرنا از هرمزگان، مجتبی انصاری که با 27 سال سن به عنوان جوانترین شهردار کشور سکان مدیریت شهرداری شهر گوهران در شهرستان بشاگرد را به دست گرفته است

با تلاش و پشتکار و روحیه خستگی ناپذیرش توانسته اقدامات قابل توجهی را در راستای تحول مبلمان شهری و خدمات به شهروندان این شهر انجام دهد.

انصاری که تحصیل کرده دوره دکترای تخصصی علوم زمین است  با تشریح عملکرد یکساله خود در تصدی سمت شهردار گوهران اظهار داشت: اقدامات

ویژه ای در این مدت آغاز و برای ارتقای خدمات شهری و رفاه شهروندان به بهره برداری رسیده

است که میتوان به، کلنگ زنی و شروع بکار پروژه مصلی امام خمینی (ره) و ارامستان بهشت ابوالفضل (ع ) شهر گوهران در تیرماه 97 و بهره برداری در اسفند 97( کمتر از یکسال ) اشاره کرد و  یادآور شد که آرامستان با کمک خیرین مجهز به سردخانه جسد و همچنین با مساعدتهای

دفتر امورشهری استانداری هرمزگان و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خودرو حمل متوفی اختصاص یافته است.

ایشان احداث آبنما بر روی رودخانه واقع در مرکز شهر گوهران نیز یکی دیگر از اقدامات شهرداری این شهر در یکسال اخیر ابراز داشتند.

انصاری از تامین اعتبار و احداث دو خیابان جدید در شهر گوهران در جهت رفاه عمومی و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان خبرداد و تصریح کرد: در مدت زمان یادشده بالغ بر 3600 متر از معابر شهری این شهر از روشنایی معابر بهره مند شده است.

در ادامه شهردار گوهران افزود جهت تامین بخشی از هزینه های شهرداری اقدام به راه اندازی کارگاه تولید قطعات بتنی نموده است که علاوه بر درآمدزایی و رفع نیاز عمده مصالح پروژه های عمرانی، زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای 6 نفر را فراهم آورده است.

اجرای دیوارهای حفاظتی با سنگ مالون در بخش هایی از سطح شهر گوهران با اهداف زیباسازی و جلوگیری از فرسایش خاک و تخریب آسفالت، امضای تفاهم نامه با اداره کل ورزش و جوانان در خصوص احداث زمین چمن طبیعی فوتبال و شروع بکار آن در کمتر از یک ماه از امضای تفاهمنامه، احداث بلوار امام خامنه ای بطول 600 متر، کلنگ زنی احداث آشپزخانه عمومی شهرگوهران از دیگر خدمات انجام شده برای شهروندان و همچنین ایجاد صندوق رفاه کارکنان، تشکیل تعاونی مسکن کارکنان و همچنین برقراری بیمه تکمیل درمان بصورت اقساط و با 50 درصدتخفیف برای تمامی کارکنان این شهرداری در سالجاری یاد کرد.

انصاری در ادامه با بیان اینکه خدمات شهرداری گوهران برای توسعه شهر و در جهت افزایش رضایت شهروندان، از کلنگ زنی ایستگاه شماره 2 آتشنشانی و اضافه نمودن یک دستگاه خودروآتشنشانی دیگر جهت خدمات رسانی مطلوب خبر داد.

انصاری با بیان این مطلب افزود: تمامی مجموعه شهرداری گوهران در چارچوب قانون سعی دررفع مشکلات شهروندان دارند.

شهردار گوهران اظهار داشت: ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری موجب افزایش سطح خدمات رسانی می شود.

وی اضافه کرد: تکریم ارباب رجوع از هر دو حیث تعالیم دینی و اصول اداری و خدمتگزاری،حایز اهمیت است؛ در این راستا شهرداری و مدیران بخش های مختلف، باید بسترهای ارتباط مداوم با شهروندان و تکریم ارباب رجوع را در مجموعه خود تقویت کنند.

 

نظر شما