تجلیل از کودکان جزیره قشم در آئین اختتامیه "هنرمند درون من"

۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۹:۴۷
کد خبر: ۸۲۴۰۶۵
آئین تجلیل از کودکان جزیره قشم برای شرکت در جشنواره های "هنرمند درون من" امروز با حضور عبدالجواد کمالی عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا کمساری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرتضی شیخ زاده مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان در ورزشگاه تختی شهر قشم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، عبدالجواد کمالی در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران گفت: از سال گذشته ویژه برنامه هایی با عنوان "قشم جزیره ای برای کودکان" به دستور حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و با همکاری دانشگاه ها در این جزیره برگزار شد.

وی هدف از اجرای این برنامه ها را شناسایی استعداد کودکان در بخش های مختلف ذکر کرد و افزود: جشنواره "هنرمند درون من" که از اواسط امسال در روستاهای جزیره برگزار شد یکی از اهداف ویژه برنامه "قشم، جزیره ای برای کودکان" می باشد.

به گفته کمالی، موفقیت های این برنامه ها، ذوق و شوق ما را برای ادامه فعالیت های فرهنگی ویژه کودکان دوچندان کرده است و امیدواریم در سال 98 بتوانیم بِرند ویژه ای را برای استعدادیابی کودکان جزیره طراحی و اجرا کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم هم گفت: نوجوانان و جوانان جزیره قشم از برنامه های فرهنگی "هنرمند درون من" به گرمی استقبال کردند و بسیار خوشحالیم در روزهای پایانی سال به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از آنان تجلیل می کنیم.

علیرضا کمساری اظهار کرد: هدف اصلی ما از برگزاری این جشنواره ها، شناسایی استعداد کودکان در حوزه های نقاشی و هنرهای تجسمی است تا بتوانیم هنرمندان آینده قشم را از میان این کودکان به جامعه هنری معرفی کنیم.

وی گفت: طی برپایی جشنواره "هنرمند درون من" موفق به برگزاری شش جشنواره در روستاهای مختلف جزیره قشم شدیم و در این برنامه ها استعدادهای درخشانی را شناسایی کردیم و قرار است برنامه ها و کلاس های اصولی و علمی برای آنان برگزار نمائیم.

بنا به این گزارش، به 6 نفر برتر این مسابقات شش دستگاه دوچرخه و به 50 نفر دیگر هم هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

 

نظر شما