استاندار هرمزگان:

اقدامات سازمان بنادر در زمینه توسعه زیرساخت های گردشگری دریایی ستودنی است

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۷:۴۰:۰۷
کد خبر: ۸۲۵۴۰۷
اقدامات سازمان بنادر در زمینه توسعه زیرساخت های گردشگری دریایی ستودنی است
استاندار هرمزگان اقدامات سازمان در زمینه توسعه زیرساخت ها و ایجاد اشتغال پایدار در سواحل و جزایر این استان به منظور رونق بخشی به گردشگری دریایی را قابل ستایش دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ،  " فریدون همتی"  طی سخنانی کوتاه در جمع مردم روستای سهیلی جزیره قشم، اظهار داشت: این منطقه با ایجاد اسکله‌های گردشگری برای پذیرش گسترده گردشگران از سراسر کشور در ایام تعطیلات نوروز آماده است.

وی از سازمان بنادر و دریانوردی به جهت کمک به ایجاد اشتغال پایدار در هرمزگان از طریق رونق گردشگری دریایی در سواحل و جزایر این استان به ویژه در روستاهای ساحلی جزیره قشم، تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است، در راستای مسئولیت‌های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی و در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی و همچنین تسهیل در سفرهای دریایی هموطنان به جزایر استان هرمزگان، طی سال 97 فعالیت‌های عمرانی و اجرایی متعددی در اسکله‌های گردشگری کندالو، هنگام، شیب‌دراز، سهیلی، گورزین، لافت قدیم، صورت پذیرفته است.

توسعه زیرساخت‌های تردد دریایی و تجهیز بنادر مذکور به سیستم‌های پهلوگیری استاندارد شناورهای مسافری در سال گذشته انجام پذیرفته و ایجاد تسهیلات رفاهی برای گردشگران در بخش پسکرانه اسکله‌های گردشگری در قالب پروژه‌های عمرانی سال ۹۷ در استان هرمزگان طی ۶۷ روز به انجام رسیده و توسعه یافته است.

گفتنی است، از جمله اقدامات انجام شده در اسکله گردشگری سهیلی واقع در محدوده گردشگری جنگل‌های حرا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:احداث سایه بان به طول ۲۴۰ متر در راستای مسیر سوار و پیاده شدن گردشگران به صورت جداگانه، احداث مسیر تردد، محوطه سازی و جداسازی مسیرهای پیاده روی و ماشین رو، احداث سر درب ورودی و خروجی، احداث پله‌های سنگی جهت استقرار ایمن شماورها و سهولت در سوار و پیاده شدن مسافرین ایمن‌سازی محدوده اطراف اسکله، ایجاد سیستم روشنایی، احداث سرویس‌های بهداشتی، نصب میز و نیمکت، ایجاد فضای سبز است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز