۱۸چشمه بهداشتی سیار در سطح شهر قشم نصب شد

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۷:۵۲:۲۸
کد خبر: ۸۲۵۴۱۶
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از نصب و استقرار 18 چشمه سرویس بهداشتی سیار در سطح شهر قشم و در آستانه نوروز 98 و سفر گردشگران به این جزیره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، تورج امانی اعلام کرد: این 18 چشمه بهداشتی سیار در بلوار مشاهیر حد فاصل میدان حافظ تا پارک زیتون و از این پارک به سمت پارک آفتاب در مسیر ساحل جنوبی و به دلیل ازدحام جمعیت گردشگر نصب شده است.

وی ادامه داد: به جز سرویس های بهداشتی سیار نصب شده، تعداد 183 چشمه سرویس بهداشتی و حمام ثابت هم در 9 پارک و کمپ پارک شهر قشم احداث گردیده است.

بنا به این گزارش، همه ساله به ویژه در ایام تعطیلات پایان سال، چند صد هزار مسافر از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی با هدف بازدید از زیبایی های عالم خلقت در جزیره قشم از جمله طولانی ترین غار نمکی جهان، جنگل های دریایی حرا، خلیج دلفین های آزاد، دره ستاره ها، بام قشم، تنگه چاهکوه، جزایر ناز، غارهای خوربس، سایت تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی، دره تندیس ها، موزه ژئوپارک، چاه های تلا و بادگیرهای لافت، سواحل زیبا و دهها ظرفیت دیگر گردشگری به این جزیره در جنوب ایران سفر می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز