۲۲غرفه به توزیع مایحتاج عمومی مسافران نوروزی اختصاص یافت

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۷:۵۴:۱۸
کد خبر: ۸۲۵۴۱۹
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از اختصاص 22 غرفه توزیع مواد مورد نیاز مسافران نوروزی در سطح شهر قشم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، تورج امانی اعلام کرد: از این تعداد غرفه، هشت مورد به توزیع آب، نان و یخ اختاص یافته و در 11 غرفه نیز هنر های زیبای صنایع دستی بانوان هنرمند جزیره قشم، توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: در غرفه های صنایع دستی، هنر نقش حنا به عنوان یکی از هنرهای پُرطرفدار مسافران جزیره قشم نیز به علاقمندان ارائه می شود.

به گفته مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم، براساس رایزنی های انجام شده با چند شرکت بِرند محصولات لبنی و خوار و بار، سه غرفه هم به توزیع این اقلام اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: در طول تعطیلات پایان سال و نوروز 98 نظارت دقیق و مستمر از سوی نیروهای کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد تسهیلات سفر قشم بر نحوه عملکرد همه واحدها با هدف تکریم مهمانان نوروزی جزیره زیبای قشم انجام می شود.

بنا به این گزارش، همه ساله به ویژه در ایام تعطیلات پایان سال، چند صد هزار مسافر از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی با هدف بازدید از زیبایی های عالم خلقت در جزیره قشم از جمله طولانی ترین غار نمکی جهان، جنگل های دریایی حرا، خلیج دلفین های آزاد، دره ستاره ها، بام قشم، تنگه چاهکوه، جزایر ناز، غارهای خوربس، سایت تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی، دره تندیس ها، موزه ژئوپارک، چاه های تلا و بادگیرهای لافت، سواحل زیبا و دهها ظرفیت دیگر گردشگری به این جزیره در جنوب ایران سفر می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز