ساماندهی طرح های ترافیکی نوروزی در جزیره قشم

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۷:۵۶:۰۰
کد خبر: ۸۲۵۴۲۱
در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، طرح های ترافیکی نوروز 98 در جزیره قشم بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، در جلسه ای که با حضور قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم و کمیته های نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و امور اجرایی، خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک، اسکان و رفاه با مسئولین ارشد پلیس راه ، راهور و نیروی انتظامی برگزار شد، طرح های قابل اجرای ترافیکی به منظور تسهیل تردد گردشگران نوروزی، در سطح جزیره مورد بررسی قرار گرفت.

اصلاح طرح هندسی خیابان ها، اجرای طرح ترافیکی در محدوده های پرتردد، جانمایی ایستگاه موقت اتوبوس های مسافربری و تاکسی های درون شهری، جلوگیری از ورود ماشین های سنگین به شهر از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

تاکید بر نصب اپلیکیشن های راهنما روی تلفن همراه گردشگران نوروزی از بدو ورود به جزیره و ساماندهی خانه های مسافر نیز از دیگر موضوعات این نشست بود.

از اقدامات اجرایی این جلسه می توان به نصب بنرها و پخش کردن تراکت های اطلاع رسانی در محدود اتوبان درگهان-قشم در فواصل سه کیلومتری بود که به منظور آگاهی و اطلاع رسانی به گردشگران با محتوای هدایت مسافرین به ایستگاه های اسکان مسافران نوروزی، آگاهی های ترافیکی و اعلام شماره های پاسخ گویی به شکایات مردمی، اشاره کرد.

یادآور می شود، ستاد اجرایی خدمات سفر یک تشکل کشوری است که از آذر ماه 96 در قشم آغاز به کار کرده است. این ستاد به منظور ارایه هرچه بهتر خدمات خود به گردشگران نوروز 1398 از 25 اسفند ماه آغاز به کار کرده و از 9 کمیته در جنبه های مختلف خدمت رسانی تشکیل شده است که شامل؛ کمیته های حمل و نقل، خدمات شهری و روستایی، اطلاع رسانی، تبلیغات-امور فرهنگی و فضای مجازی، پشتیبانی و امور اجرایی، برنامه ریزی و آمار، نظارت- تنظیم بازار- ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، بهداشت-سلامت و محیط زیست، خدمات انتظامی-امنیتی و ترافیک و اسکان و رفاه می شود.

 

نظر شما