مشارکت بخش خصوصی درگهان در برنامه های نوروز ۹۸ قشم

۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۸:۱۳:۵۳
کد خبر: ۸۲۵۸۲۵
مدیر امور درگهان از مشارکت بخش خصوصی شهر درگهان در قالب یک تشکل هیات امنایی برای استقبال از گردشگران نوروزی و اجرای هرچه بهتر برنامه های عید 98 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، امیر سلکی در جلسه هم اندیشی که با حضور مدیران مجتمع های تجاری، هتل داران، نمایندگان صنوف تجاری و خدماتی، بازگانان، مجتمع سازان و سایر فعالین اقتصادی شهر درگهان برگزار شد، بر لزوم برنامه ریزی به منظور توسعه شهر درگهان و زیرساخت های آن با مشارکت بخش خصوصی تاکید کرد و بیان داشت: مشارکت بخش خصوصی در حوزه مدیریت شهری به افزایش کیفیت زندگی شهروندان کمک کرده و یکی از اولویت های این مدیریت می باشد.

وی ادامه داد: شهری می تواند مسیر توسعه را با سرعت طی کند که در مدیریت و خدمات شهری از همراهی مردم بهره مند شود.

به گفته سلکی تشکیل هیات امنایی متشکل از حاضرین در جلسه که با مسایل اداری و مالی روز آشنا هستند، به بهبود روند اقتصادی شهر و تسهیل فرآیندهای اداری سرمایه‌گذاران، کمک خواهد کرد. 

مدیر امور درگهان افزود: نخستین قدم در این همراهی و مشارکت، برگزاری مراسم سال تحویل و برگزاری جشنواره درگهان در ایام نوروز 1398 می باشد.

گفتنی است، دَرگَهان یکی از شهرهای جزیره قشم واقع در جنوب کشور، در 20 کیلومتری غرب شهر قشم است که از دیرباز مرکز تجارت و داد و ستد این جزیره محسوب می شده است.

 

نظر شما