با حضور هیئت رئیسه دانشگاه آزاد بندرعباس ؛

ستاد بحران در حمایت از سیل زدگان تشکیل شد

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۰:۱۲:۵۷
کد خبر: ۸۲۷۳۵۷
با حضور هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس،دیشب ستاد بحران در حمایت از مردم سیل زده سراسر کشور تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، رییس دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس هدف از تشکیل این ستاد را جمع آوری کمک های غیر نقدی مردم عنوان کرد و گفت:  با هماهنگی انجام شده در سراسر کشور با روسای واحدهای دانشگاهی ، این ستاد با جمع آوری کمک های غیر نقدی به هموطنان سیل زده  سراسر کشور اقدام به جمع آوری کمک خواهد کرد.

دکتر مهدی باقری افزود:با هماهنگی هسته اصلی این ستاد در تهران ، این کمکها را به مراکز استان های سیل زده ارسال می کنیم و روسای واحد های استان های سیل زده موظفند  با هماهنگی ستاد بحران استان مربوطه ، این کمک ها را بین مردم سیل زده توزیع  کنند.

وی همچنین از انجام اسکان اضطراری  به مهمانان نوروزی در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس و سراسر استان خبر داد و گفت: همزمان با بارندگی های سیل آسا ، به دانشگاه آزاد واحد بندرعباس  و همه واحدهای دانشگاهی استان دستور داده شد تا تمام امکانات خود را برای اسکان مهمانان نوروزی بکار بگیرند و در جهت رفاه حال این عزیزان تا اعلام شرایط عادی ،تلاش نمایند. 

باقری از همه اقشار مردم خواست تا با اتحاد ،همدلی و همراهی ؛ مردم سیل زده را  حمایت و پشتیبانی نمایند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به دلیل شرایط بحرانی مردم سعی کنند با تحویل اقلام ضروری خوراکی،بهداشتی و گرمایشی هموطنان سیل زده را کمک نمایند.

این ستاد آمادگی دارد پذیرای کمک های مردمی جهت ارسال هر چه سریعتر  این اقلام به مناطق سیل زده باشد.

 

نظر شما