دکتر همتی در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان:

دستگاه های اجرایی هرمزگان تا پایان تعطیلات نوروزی باید در آمادگی کامل باشند

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۰:۱۸:۳۶
کد خبر: ۸۲۷۳۶۰
استاندار هرمزگان گفت: با توجه به حضور حجم عظیمی از گردشگران تا پایان تعطیلات نوروزی در هرمزگان و شرایط آب و هوایی، باید آمادگی کامل در استان وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، دکتر فریدون همتی در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان هرمزگان با اشاره به بارندگی های اخیر در استان، عنوان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان باید آمادگی قابل قبولی برای مدیریت این شرایط داشته باشند.

وی ادامه داد: از مردم استان و گردشگران نوروزی  می‌خواهیم به پیام ها و هشدارهایی که مطرح می شود، توجه داشته باشند تا مشکلی ایجاد نشود.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه همکاری مردم در مدیریت بحران بسیار مهم است، افزود: باید از طریق سیستم پیامک اطلاع رسانی به موقع توسط دستگاه های اجرایی به مردم انجام شود.

همتی تصریح کرد: با توجه به حضور حجم عظیمی از گردشگران تا پایان تعطیلات نوروزی در هرمزگان و شرایط آب و هوایی، باید آمادگی کامل در استان وجود داشته باشد.

وی گفت: تمامی کالاهای مورد نیاز این ایام باید به طور مرتب تامین و توزیع شود.

استاندار هرمزگان از اعلام آمادگی استان هرمزگان برای کمک به سیل زدگان استان گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا آمادگی داریم تا تجهیزات و امکانات مورد نیاز را به مناطق سیل زده اعزام کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز