طرح اعتکاف علمی دانش آموزان پایه دوازدهم منطقه شهاب قشم

۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۲:۱۸:۳۲
کد خبر: ۸۲۸۷۸۰
رییس آموزش و پرورش منطقه شهاب از برگزاری طرح اعتکاف علمی 160دانش آموزان پایه دوازدهم منطقه شهاب قشم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ،  سید مسلم دریانورد با اشاره به برگزاری این طرح در دو پایگاه پسرانه و دخترانه روستای طبل، بیان کرد: دانش آموزان با حضور در مسجد، خواندن نماز و گرفتن روزه با پروردگار خود عهد مودّت و میثاق مجدد بستند.

وی افزود: دانش آموزان شرکت کننده در این طرح، ضمن تقویت معنویات با شرکت در دوره های تقویتی درسی و مشاوره ای، همچنین آزمون های چهارگزینه ای بر توان هوش و دانش  خود نیز افزودند.
به گفته دریانورد، استفاده از 400 ساعت آموزش توسط اساتید مجرب سطح جزیره و شرکت در کلاس های تقویتی همراه با نکات تستی، بخش دیگری از فواید شرکت در این طرح بود.
رییس آموزش و پرورش منطقه شهاب از حمایت های همیشگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، مدیرکل آموزش وپرورش استان، مجمع خیرین منطقه شهاب و تمامی همکاران در این منطقه تدیر و تشکر کرد و گفت: در پایان طرح اعتکاف علمی دانش آموزان پایه دوازدهم منطقه شهاب، میثاق نامه ای به امضاء تمامی شرکت کنندگان رسید.
گفتنی است، طرح اعتکاف علمی دانش آموزان پایه دوازدهم منطقه شهاب در دوپایگاه پسرانه و دخترانه روستای طبل از تاریخ ٢٥ اسفند ماه 97 تا نهم فروردین ماه  98 با حضور 160 شرکت کننده برگزار شد.
حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه عبدالجواد کمالی، عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی وگردشگری و عابدین سعادتفر، معاون توسعه و مدیریت این سازمان و سید مسلم دریانورد، رییس آموزش و پرورش منطقه شهاب در آخرین روز از برگزاری این طرح، از دانش آموزان شرکت کننده دیدار کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز