دکتر روحانی رئیس جمهور طی تماسی تلفنی با استاندار هرمزگان تاکید کرد:

جلب رضایت مردم در اولویت کار مدیران باشد

۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۲:۱۰:۴۲
کد خبر: ۸۲۹۳۲۹
جلب رضایت مردم در اولویت کار مدیران باشد
دقایقی پیش دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با استاندار هرمزگان آخرین وضعیت استان پیرامون بارندگی ها ی اخیر ،آبگیری سدها،تردد و شرایط راههای ارتباطی ،خدمات رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی ،کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم ،خدمت رسانی پلیس در تامین امنیت ترافیک را جویا شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،دکتر حسن روحانی با قدردانی از مهمان نوازی مردم هرمزگان از مهمانان نوروزی ،تلاش نماینده عالی دولت ،مدیران کل و ستادی ، فرمانداران، بخشداران و دهیاران را در خدمت به مردم ستود. رئیس جمهور با تبریک سال جدید و روز طبیعت به مردم هرمزگان ابراز امیدواری کرد که سال ۱۳۹۸برای مردم عزیز  ایران همراه با خیر و برکت باشد .

دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان در این تماس تلفنی گفت :مجموعه مدیران استان با همه توان در کنار مردم آماده خدمت رسانی هستند و بحمدالله شرایط مطلوبی بر استان از جنبه های امنیتی،خدمت رسانی ،اسکان گردشگران خاصه در زمان بارندگی حاکم است .

دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان با قدردانی از عنایت رئیس جمهور نسبت به مردم هرمزگان گزارش کاملی از وضعیت بارندگی های اخیر در استان ،نحوه خدمت رسانی به مردم و مهمانان نوروزی ،حجم ورود گردشگران و مسافرین به استان مدیریت راهها ،آمادگی کامل دستگاههای اجرایی استان در مواجهه با بارندگی های احتمالی آینده ، مدیریت تامین کالاهای اساسی و ضروری مردم را  ارائه کرد و اطمینان داد شرایط موجود کاملا رضایت بخش است و تلاش مجموعه مدیران  افزایش رضایت مندی عمومی می باشد .

گفتنی است دکتر حسن روحانی بطور مستمر با استانداران کشور در تماس بوده و شرایط حاکم بر استانها ،خاصه استانهایی که درگیر بارندگی های اخیر هستند را جویا می شوند.

 

نظر شما