تشریح عملکرد سلامت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک

۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۱۲:۰۰:۵۹
کد خبر: ۸۲۹۴۳۹
تشریح عملکرد سلامت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک
دکتر فروغ خردمند سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک عملکرد سلامت محیط شبکه بهداشت این شهرستان را در طرح تشدید نظارت و ایام تعطیلات نوروز تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، دکتر خردمند با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط کارشناسان سلامت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک از ۱۵ اسفند ماه ۹۷ تا ۸ فروردین ۹۸، گفت: در این ایام ۷۸۲ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان انجام شد. وی بازدید از اماکن عمومی را از وظایف واحد سلامت محیط دانست؛ و بر اهمیت نظارت بر اماکن عمومی و بین راهی در ایام نوروز تاکید کرد؛ و افزود: ۲۷۸ مورد بازدید از اماکن عمومی، ۱۱ مورد اماکن بین راهی و ۳۲ مورد بازدید از سامانه آبرسانی از آغاز طرح تشدید نظارت تا ۸ فروردین سال جاری صورت گرفت.

خردمند اظهار داشت: ۱۷ اخطار بحرانی، ۱۷ اخطار غیر بحرانی، یک مورد معرفی به دادگستری، پلمپ یک مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی، توقیف و معدوم ۳۱۵ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته، ۳۴ مورد نمونه برداری باکتریولوژی آب، ۶ مورد نمونه برداری از مواد غذایی، ۹۷ مورد صدور کارت تندرستی، ۲۱۵ مورد استفاده از دستگاه های سنجش پرتابل و ۸۱۴ مورد کلر سنجی آب بخشی از اقدامات بهداشت محیط شهرستان بستک در این ایام بود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات درون بخشی و برون بخشی و همچنین جلسات آموزشی در راستای تحقق اهداف شبکه و ارتقاء سلامت شهروندان از دیگر برنامه های سلامت محیط این شبکه می باشد.

 

نظر شما