سرمایه گذاری ۷۵ پزشک متخصص کشور در طرح دهکده سلامت قشم

۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۳:۰۱:۳۷
کد خبر: ۸۲۹۹۷۹
سرمایه گذاری ۷۵ پزشک متخصص کشور در طرح دهکده سلامت قشم
مدیر پروژه دهکده سلامت قشم از سرمایه گذاری مشترک با 75 پزشک متخصص کشورمان برای راه اندازی بزرگترین مجتمع توریست درمانی ایران در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، عبدالله درویش زاده در آئین کلنگ زنی این طرح با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مطنقه آزاد قشم، گفت: محرومیت زدایی از منطقه غرب جزیره و ارتقای سهم حوزه توریست درمانی کشور از مهمترین اهداف اجرای این طرح در روستای گامبرون است.
وی ادامه داد: 75 پزشک متخصص کشورمان با تحقیقات کامل  و اطمینان از اهمیت اجرای این طرح در جزیره قشم به دلیل همجواری با کشورهای حاشیه خلیج فارس در این پروژه سرمایه گذاری کرده اند.
درویش زاده ادامه داد: با توجه به مسابقات جام جهانی 2022 قطر تلاش می کنیم فاز نخست این پروژه شامل یک بیمارستان 64 تختخوابه، یک کلینیک تخصصی ارتوپدی و مرکز ریکاوری ورزشی برای جذب ورزشکاران به ویژه فوتبالیست های ایرانی و ورزشکاران تیم های شرکت کننده در جام جهانی قطر را با یک هزار و 200 میلیارد ریال به بهره برداری برسانیم.
به گفته وی، با توجه به ارتباطات خوبی که پزشکان متخصص سرمایه گذار در این طرح با کشورهای حاشیه خلیج فارس دارند، به طور حتم با بهره بداری از طرح دهکده سلامت قشم، شاهد سفر بیماران کشورهای عمان، امارات، قطر و چند کشور دیگر برای درمان به این منطقه خواهیم بود.
این سرمایه گذار بومی جزیره قشم اظهار کرد: بخش ریکاوری ورزشی دهکده سلامت قشم به عنوان یکی از مهمترین برندهای این پروژه می تواند با ارائه بهترین خدمات به فوتبالیست های ایرانی و خارجی به ویژه فوتبالیت های کشورهای همسایه، نام جزیره قشم را در سطح ملی و بین المللی مطرح کند.
بنا به این گزارش، با اتمام کامل این طرح زمینه اشتغال برای بیش از 700 نیروی کار در این منطقه فراهم می شود. پروژه دهکده سلامت قشم با چهار هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در زمینی به مساحت 122هزار مترمربع در سه فاز درمانی، گردشگری و تفریحی با هدف ارتقاء سطح سلامت جزیره و ایجاد پایگاهی برای جذب توریست و گردشگری سلامت توسط بخش خصوصی در روستای گامبرون جزیره قشم ساخته می شود که در فاز نخست آن یک بیمارستان 64 تختخوابه، یک کلینیک تخصصی ارتوپدی و مرکز ریکاوری ورزشی با یک هزار و 200 میلیارد ریال برای جذب ورزشکاران به ویژه فوتبالیست های ایرانی و کشورهای حوزه خلیج فارس اختصاص دارد و در فاز دوم و سوم هم ساخت یک هتل چهار یا پنج ستاره و یک شهربازی بسیار مدرن پیش بینی شده است.

نظر شما