تغییرهای مثبت در چهره شهر بندرعباس ملموس است/ اذعان گردشگران به ارائه خدمات شهری مناسب در ایام نوروز

۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۷:۳۹:۳۴
کد خبر: ۸۳۱۲۸۷
تغییرهای مثبت در چهره شهر بندرعباس ملموس است/ اذعان گردشگران به ارائه خدمات شهری مناسب در ایام نوروز
استاندار هرمزگان با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های لازم در راستای رونق‌بخشی به گردشگری، گفت: در سال جاری خدمات شهری بهتری به گردشگران در بندر عباس ارائه شد و در این خصوص رضایتمندی وجود داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، فریدون همتی در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس با قدردانی از مجموعه شهرداری بندرعباس به دلیل ارائه خدمات به گردشگران در ایام تعطیلات نوروز، اظهار کرد: باید وظیفه خود بدانیم که آسایش و رفاه گردشگران را در سطح قابل قبولی تامین نماییم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه باید برای پذیرش ۱۰ میلیون گردشگر در هرمزگان هدف گذاری کنیم، افزود: نیاز است برای رسیدن به این هدف مهم در بلند مدت، تجهیزات و زیرساخت های مناسب در استان را ایجاد کنیم.

همتی بیان کرد: در هرمزگان جاذبه های متنوع و کافی برای حضور این تعداد گردشگر وجود دارد و اگر به این هدف برسیم شاهد خلق ثروت عمده، درآمد زایی، تحرک اقتصادی و ایجاد اشتغال فراوان در استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه توجه به تحقق اهداف حوزه گردشگری باید همواره در اولویت باشد، خاطرنشان کرد: این حوزه تولید و اشتغال بسیاری برای استان به همراه خواهد داشت و باید بخش خصوصی را در این راستا فعال کنیم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در ساحل بندرعباس می توان با ارائه خدمات مناسب و ایجاد امکانات ظرفیت های درآمدزایی بسیاری ایجاد نمود، اظهار کرد: در سال جاری خدمات شهری بهتری به گردشگران در بندر عباس ارائه شد و در این خصوص رضایتمندی وجود داشت.

همتی گفت: باید به قدری امکانات مناسب برای گردشگری در استان ایجاد کنیم که هر کدام از گردشگرانی که به این استان سفر می کنند به مبلغان جاذبه های گردشگری هرمزگان تبدیل شوند.

وی تحولات ایجاد شده در ساحل شهر بندرعباس را قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: فضای ساحل شهر بندرعباس با نشاط تر از گذشته شده، اما باید امکانات این منطقه به سرعت تکمیل شود.

همتی خواستار ایجاد کمپ های مناسب و محیط های مطمئن برای اسکان گردشگران در بندرعباس شد و بیان داشت: این مناطق باید از امکانات کافی از جمله سرویس های بهداشتی و حمام برخوردار باشند.

استاندار هرمزگان وجود محلات دارای بافت فرسوده را از دیگر معضلات شهر بندرعباس دانست و خاطرنشان کرد: شهرداری بندرعباس در راستای نوسازی محلات دارای بافت فرسوده به خوبی پای کار آمد و اقدامات مناسبی را انجام داد اما هدف اصلی از اجرای این طرح علاوه بر ایجاد و بازگشایی خیابان های مناسب در محلات، احداث خانه های مطلوب برای مردم است که در سال جاری این کار باید با قوت بیشتری ادامه یابد.

همتی با بیان اینکه مطالعات خوبی برای زیباسازی خور گورسوزان در شهر بندرعباس انجام شده است، گفت: اقدامات زیباسازی خورها نیز باید با به کارگیری ایده های مناسب به سرعت در بندرعباس آغاز شود.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه کار کم‌نظیری در راستای احداث بلوار ساحلی در شرق بندرعباس آغاز شده است، خاطرنشان کرد: این پروژه که با تلاش های شهرداری بندرعباس آغاز شده ظرفیت های جدیدی در زمینه گردشگری برای بندرعباس ایجاد می‌شود‌.

همتی تاکید کرد: همه ما باید تلاش کنیم که بندرعباس به نگین شهرهای بندری ایران تبدیل شود و تحقق این امر نیازمند همدلی تمامی ارکان از جمله شهرداری و شورای شهر است.

 

 

 

نظر شما