استاندار هرمزگان در نشست با مدیران انجمن های فرهنگی و هنری استان:

خلق آثار فاخر و پر محتوای فرهنگی و هنری در هرمزگان اولویت فعالان این حوزه باشد/هرمزگان از زمینه های گسترده ای برای کار فرهنگی و هنری برخوردار است

۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۶:۱۴
کد خبر: ۸۳۲۲۹۳
استاندار هرمزگان گفت: همه باید در راستای خلق آثار فاخر و پر محتوای فرهنگی و هنری در هرمزگان تلاش کنیم و در این راستا مجموعه استانداری حمایت لازم را از هنرمندان و اهالی فرهنگ انجام می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، دکتر فریدون همتی در نشست با مدیران انجمن های فرهنگی و هنری استان هرمزگان، عنوان کرد: اصحاب فرهنگ و هنر در هرمزگان همواره از اقشاری بوده اند که به خوبی وظیفه اجتماعی و فرهنگی خود را در راستای خدمت به مردم انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: این قشر باید تلاش کند که در کار خود نوآوری ها و ابتکارات جدیدی در راستای تولید آثار فرهنگی و هنری داشته باشد.

استاندار هرمزگان افزود: همه باید در راستای خلق آثار فاخر و پر محتوای فرهنگی و هنری در هرمزگان تلاش کنیم و در این راستا مجموعه استانداری حمایت لازم را از هنرمندان و اهالی فرهنگ انجام می دهد.

همتی بر لزوم رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه مطبوعات و رسانه ها در هرمزگان تأکید کرد و بیان داشت: راه اندازی چاپخانه اختصاصی مطبوعات در هرمزگان به صورت جدی پیگیری شود.

استاندار هرمزگان گردشگری را یکی از ظرفیت‌های مهم این استان برشمرد و خاطرنشان کرد: در راستای معرفی جاذبه های گردشگری هرمزگان، هنرمندان این استان به ویژه عکاسان و فیلمسازان می توانند نقش بسیار مهمی داشته باشند.

همتی خواستار برگزاری باشکوه جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس در هرمزگان شد و افزود: ایجاد شور و نشاط فرهنگی در استان بسیار مهم است و برگزاری جشنواره ها می‌تواند در این راستا اثرگذار باشد.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: زمینه های بسیاری برای انجام کار فرهنگی و هنری در هرمزگان موجود است که می‌تواند منجر به تولید آثار مناسب و درآمدزایی برای فعالان این عرصه شود.

وی تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به عنوان متولی اصلی فعالیت ها در این حوزه، این موارد را به خوبی پیگیری و به نتیجه برساند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز